“Heerlijk genieten in de trein”
Beoordeling van Dinner Train

Dinner Train
Geclassificeerd als nr. 44 van 86 Eten en drinken in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Een rijdende trein is verreweg één van de meest unieke locaties om te genieten van een heerlijke brunch, bier&kaas proeverij of een uitmuntend diner. Kom aan boord van de Dinner Train en geniet van het Nederlandse landschap terwijl je verrast wordt door de chef en stewards. Geniet van een culinaire trip over Nederlandse rails!
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De plaats is goed, mooi ingericht. Leuke ontvangst gehad en het eten was lekker. Mooi uitzicht gehad vanuit de trein, afwisselend landschap maar leuk om te zien tijdens het eten

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gekozen voor de brunch rit van 2 uur. Bij de intro werd ons medegedeeld dat we onderweg trein niet mochten verlaten om te roken oid. Leek ons ook vrij logisch maar in Uitgeest hebben we een kwartier stil gestaan en stond het personeel buiten te roken! De 2 uur durende rit waar we voor betaald hadden duurde ruim 1 1/2 uur en buiten gebied rond bloemendaal wat mooi was hebben we alleen maar industrie terrein gezien. Na afloop een mail gestuurd en om uitleg gevraagd was het antwoord nog teleurstellender dan de gehele treinrit.
Koop liever zelf een treinkaart en neem je bammetje mee dan heb je meer waar voor je geld.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend samen met mijn vrouw geboekt. Eten was lekker, vooral de vis! Ook alle lof voor de bediening, heel aardig en behulpzaam! Al met al een leuke avond gehad!

Tim B, Guest Relations Manager van Dinner Train, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Teun P,
Bedankt voor de positieve feedback over jullie avond in de trein. Wij geven het door aan ons service personeel.
Team Dinner Train

Bekijk meer beoordelingen
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Dinner Train bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Dinner Train geweest? Deel je ervaringen!