Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Dinner Train zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend samen met mijn vrouw geboekt. Eten was lekker, vooral de vis! Ook alle lof voor de bediening, heel aardig en behulpzaam! Al met al een leuke avond gehad!

Tim B, Guest Relations Manager van Dinner Train, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Teun P,
Bedankt voor de positieve feedback over jullie avond in de trein. Wij geven het door aan ons service personeel.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn man en kinderen de brunch rit gedaan. Hele fijne middag gehad, mooie trein met een heerlijke brunch. De kids waren helemaal weg van de locomotief, na de rit mochten ze ook nog even in de cabine kijken. Hun dag kon niet meer stuk! Wij willen nog wel eens met zn tweetjes het diner doen, dus wij komen zeker terug!

Beste Annemieke S,
Ook voor kinderen is de Dinner Train een leuke ervaring. Bedankt voor de positieve feedback.

20 maart 2018 beoordeeld

Alles was heel verzorgd en aangenaam. Heerlijk 4-gangen menu gehad, leuke rondrit gemaakt door het Groene Hart van Nederland. Ondanks het slechte weer hebben we een leuke avond gehad. De hostess was zeer hartelijk en gastvrij! Voor herhaling vatbaar

Beste Pascal B,
Ook bij slecht weer is de Dinner Train een aanrader. Ons service team heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan.
Bedankt voor de positieve recensie.

20 maart 2018 beoordeeld

Heerlijke rondrit gehad door het Groene Hart van Nederland. Super lekker gegeten en erg vriendelijk personeel!! Heel erg genoten van de rit!

Beste Pascal B,
Bedankt voor de positieve recensie! Het is erg leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie rit.

24 februari 2018 beoordeeld

Heb je iets te vieren, wil je iemand een plezier doen, dan is dit een aanrader! Wat een genot om in een mooie trein (de rode loper ging voor ons uit!), aan een mooi gedekte tafel te worden bediend door prettig en vriendelijk personeel, te proeven van alle heerlijkheden die aan tafel worden geserveerd, nippend aan je prima wijntje en te worden rondgereden door Nederland. Je ziet o.a. Holland Spoor, Delft maar ook Amsterdam aan je voorbij glijden. Graag doen we dit nog een keer: we hebben een heerlijke avond gehad.

Beste Marjo D,
Erg leuk om te horen dat jullie zo'n leuke ervaring hebben gehad op de Dinner Train. We verwelkomen jullie graag nog eens op de trein.
Bedankt voor de positieve recensie!