“Heerlijke avond gehad”
Beoordeling van Dinner Train

Dinner Train
Geclassificeerd als nr. 44 van 86 Eten en drinken in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Een rijdende trein is verreweg één van de meest unieke locaties om te genieten van een heerlijke brunch, bier&kaas proeverij of een uitmuntend diner. Kom aan boord van de Dinner Train en geniet van het Nederlandse landschap terwijl je verrast wordt door de chef en stewards. Geniet van een culinaire trip over Nederlandse rails!
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tim B, Guest Relations Manager van Dinner Train, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn man en kinderen de brunch rit gedaan. Hele fijne middag gehad, mooie trein met een heerlijke brunch. De kids waren helemaal weg van de locomotief, na de rit mochten ze ook nog even in de cabine kijken. Hun dag kon niet meer stuk! Wij willen nog wel eens met zn tweetjes het diner doen, dus wij komen zeker terug!

Beste Annemieke S,
Ook voor kinderen is de Dinner Train een leuke ervaring. Bedankt voor de positieve feedback.
Team Dinner Train

22 april 2018 beoordeeld

11 april 2018 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
20 maart 2018 beoordeeld

Alles was heel verzorgd en aangenaam. Heerlijk 4-gangen menu gehad, leuke rondrit gemaakt door het Groene Hart van Nederland. Ondanks het slechte weer hebben we een leuke avond gehad. De hostess was zeer hartelijk en gastvrij! Voor herhaling vatbaar

Beste Pascal B,
Ook bij slecht weer is de Dinner Train een aanrader. Ons service team heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan.
Bedankt voor de positieve recensie.
Team Dinner Train

Reizigers die Dinner Train bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Dinner Train geweest? Deel je ervaringen!