“Top restaurant”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 799 van 4.996 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-West
Beschrijving: De roerige straten, rijke smaken en vrolijke kleuren van Azië, kenmerkend voor steden zoals Bangkok, Saigon en Hong Kong, komen samen in Amsterdam! Sissende stoompannen, gloeiende barbecues, kokend hete woks en rijke geuren zijn het hart van Happyhappyjoyjoy. Ontdek deze nieuwe hangout met op het menu een spannende mix van zoet, zuur, zout, bitter en umami. Happyhappyjoyjoy is een vernieuwend horeca concept op de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Bij Happyhappyjoyjoy vind je alles terug waar je vrolijk van wordt in Azië, eenmaal binnen kun je niets anders dan glimlachen. Het nieuwe restaurant in Amsterdam West is een vrolijke verzameling van kleuren en smaken, kenmerkend voor de Aziatische cultuur. Deze speelse maar georganiseerde eclectische chaos is geïnspireerd door de typische Aziatische lokale markten en drukke straten en doen je geloven dat je er midden in staat!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij brengen geregeld een bezoek aan happyhappyjoyjoy! Altijd lekker, leuk sfeertje, leuk ingericht en prijs kwaliteit is prima! Enige wat ik mis zijn de kippenvleugels gewikkeld in een krokant jasjes. Ik vind de huidige kippenvleugels een stuk minder lekker!

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke plek om aan Asian Shared dining te doen, lekker gerechten. Veel keus. Ik vond het persoonlijk jammer dat er geen sushi op de kaart staat. De duck boa is heel goed, wij vonden de gado gado wat saai, de pad thai noodles waren lekker, de fishcakes en Vietnamese springroll heel lekker. Ook heel fijn dat er gewoon een karaf water geserveerd wordt, bij de meeste aziatische collega restaurants word je vaak verplicht een fles water te kopen. Het enige minpuntje is de akoestiek, die is niet zo best en zitten veel mensen haast schreeuwend aan tafel om elkaar te verstaan, jammer, niet onoverkomelijk. Wij zullen heus weer gaan!

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verjaardagsfeest gevierd met vrienden uit Thailand. Lara had aan het eind een leuke verrassing voor de jarige.
Helemaal top. Bediening en service was uitstekend.
Graag tot de volgende keer

Gilbert

4 augustus 2019 beoordeeld

Fantastische ervaring, met verrassende heerlijke gerechten en leuk personeel. Met de aankleding van de zaak waan je je in Azie

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer is het weer smakelijk en lekker. Een ruime kaart met heerlijke gerechtjes. Prima bediening en de toetjes zijn een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Happyhappyjoyjoy West bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Happyhappyjoyjoy West geweest? Deel je ervaringen!