Happyhappyjoyjoy West
Geclassificeerd als nr. 835 van 4.136 Restaurants in Amsterdam
Beschrijving: De roerige straten, rijke smaken en vrolijke kleuren van Azië, kenmerkend voor steden zoals Bangkok, Saigon en Hong Kong, komen samen in Amsterdam! Sissende stoompannen, gloeiende barbecues, kokend hete woks en rijke geuren zijn het hart van Happyhappyjoyjoy. Ontdek deze nieuwe hangout met op het menu een spannende mix van zoet, zuur, zout, bitter en umami. Happyhappyjoyjoy is een vernieuwend horeca concept op de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Bij Happyhappyjoyjoy vind je alles terug waar je vrolijk van wordt in Azië, eenmaal binnen kun je niets anders dan glimlachen. Het nieuwe restaurant in Amsterdam West is een vrolijke verzameling van kleuren en smaken, kenmerkend voor de Aziatische cultuur. Deze speelse maar georganiseerde eclectische chaos is geïnspireerd door de typische Aziatische lokale markten en drukke straten en doen je geloven dat je er midden in staat!
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met vriendinnen, de tapas zijn prijs/kwaliteit goed in verhouding. Aankleding is een beetje hysterisch, maar daardoor juist heel tof!

9 augustus 2017 beoordeeld

Het interieur is bewust tacky aziatisch wat je aanspreekt of niet maar wel in balans. Alles klopt, van de reservering en bediening tot de gerechtjes en de rumourigheid. Wij waren met vijf personen en bestelden 10 gerechtjes, je kunt bijna alles samen delen en dat is ook de bedoeling. Er werd 3 a 4 gerechtjes pp geadviseerd, maar dat was echt te veel geweest. Nog 3 nagerechtjes besteld en we zaten echt vol. Alles was zowel orgineel als smakelijk, niets viel tegen. Ook aziatische drankjes moet je zeker proberen! Euro 35,= pp inclusief drank en, gelet op de drukte, complimenten voor de bediening.

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, maar doordat je 3 a 4 gerechtjes pp eet toch best duur uit.
Bediening is nogal traag. Borden die leeg zijn blijven (te) lang op de tafel staan. Ook moesten wij vragen aan de ober of wij eten mochten bestellen, iets wat in mijn ogen andersom hoort te zijn.
Het idee lijkt op dat van shabu shabu kleine gerechtjes onpersoonlijke bediening. Moet je van houden. Een serveerster kwam het eten brengen en dumpte het echt op onze tafel zonder iets te zeggen. Zo hoort het niet.
Eten is prima, niet fantastisch.
Je zit erg dicht op elkaar. Je hoort het gesprek van de personen naast je erg goed. Niet echt privacy.
Naast wijn of Aziatische bieren geen lekkere r cocktail zoals een ice tea oid.
Interieur is hip en origineel.
Ik denk dat je beter ergens anders kan eten voor dit geld in Amsterdam.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Best een aardig concept waarbij. Lekker rumoerig, veel kleur en vlotte bediening.

Voor een snelle hap prima. Niet om een hele avond te zitten.

Kwalitatief ok. Rendang erg lekker. Tweede bestelling echt anders, zelfde gerecht.

Peking Bao en Chicken Bao zijn prima te doen

Al met al een keer iets anders. Voor 120 € weet ik legio plekjes te vinden waar ik beter eet

12 juni 2017 beoordeeld

lekkere kleine gerechtjes voor iedereen is er wel iets ook als je niet echt van Aziatisch
houd is het goed te doen .3 rondes met twee drankjes rond de €30,00. Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Happyhappyjoyjoy West bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Happyhappyjoyjoy West geweest? Deel je ervaringen!