“Lekker eten, goede service”
Beoordeling van Café de Paris

Café de Paris
Geclassificeerd als nr. 1.864 van 4.516 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Wallen
Wijk: De Wallen
31 mei 2018 beoordeeld

De bediening was heel vriendelijk en betrokken. Het was druk dus het eten duurde wat langer. Dat maakte niet zoveel uit want het wat heerlijk!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras, heerlijk in de zon! Burrata salade miste de dressing, maar na vraag kregen we een extra bakje. Uitdaging is communiceren met de bediening, want geen van heb spreekt nederlands.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was de slechte ervaring ooit. Bij aankomst werd ons niets uitgelegd over de restaurant week en kregen wij het normale menu, na zelf nogmaals te hebben aangegeven dat we hadden gereserveerd via de restaurantweek kregen wij het andere menu te zien. Het menu is een vast 3 gangenmenu met vis als voorgerecht. Mijn vriendin eet geen vis en wilde graag een ander voorgerecht. Er werd ons verteld dat dit niet mogelijk was, dan hadden we dit maar aan moeten geven in onze reservering. Na heel veel wikken en wegen werd haar toch het vegetarische gerecht aangeboden. Dit ging echter mis bij het uitserveren want toen kreeg ze alsnog vis. Na te hebben aangegeven dat ze graag de vega optie wilde, kregen wij allebei de vega optie ipv alleen mijn vriendin. Vervolgens vroegen we om brood, dit hebben we nooit gekregen. Tijdens het serveren van het nagerecht werd er maar 1 dessert geserveerd ipv 2. Bij het afrekenen stonden er teveel items op de bon. Het eten was flauw en niet goed op smaak. Het was heel erg teleurstellend wat erg jammer was want we gingen er eten ter ere van de verjaardag van mijn vriendin.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond met een aantal collega’s wezen eten. We waren met ongeveer 20 personen en het viel mij mee hoe snel en gelijk het eten geserveerd werd.
Eten was heerlijk en voldoende. Ondanks de grote groep was het knus en gezellig.
Ik ga hier zeker nog een keer terug om met vrienden wat te eten.

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch met collega’s naar Café de Paris gegaan op het Rokin. Café op zich leuk en een aparte ambiance. We bestelden de “ croque monsieur “ en de “ Brioche “ met wat frites erbij. Grappig geserveerd op houten snijplankjes met een salade. Dit smaakte allemaal prima en was gewoon lekker. Personeel eigenlijk onzichtbaar en niet alert op signalen van de gast. Zij kwamen behoorlijk onervaren op mij over en bij het afrekenen kreeg ik niet het idee dat men blij was met ons als gast. Nou, dat kan natuurlijk! Café de Paris is gewoon ok , personeel kan nog wat mindset gebruiken!

Reizigers die Café de Paris bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Café de Paris geweest? Deel je ervaringen!