6 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 193
TravelocityUS$ 178
Trip.comUS$ 193
Beoordeeld op 13 juli 2021

Een goed hotel, top locatie. Een mooi summer deal inclusief fietsen.

De kamers zijn goed. Het ontbijt was geen afhaal maar we mochten in het restaurant een coronaproof ontbijt nuttigen.

Al met al erg goed geregeld. Ook parkeren kan voor 12.50 bij het hotel.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 9 juli 2021

The Student Hotel Amsterdam City in een voormalig kantoorgebouw is een prima hotel. Wij hadden een «Deluxe» kamer met kingsize bed. De ruime kamer is gezellig ingericht, het bed is super comfortabel, de ramen zijn goed geluidsdicht en de badkamer is heel prettig met een ruime inloopdouche. Alleen van de gang komen weleens geluiden van knallende deuren. Het ontbijt was door COVID-19 geen ontbijtbuffet maar een geserveerd ontbijt. Maar ook dat was heel goed, gevarieerd en voldoende voor goede eters.
Wij verbleven hier 2 nachten voor een voetbalwedstrijd van de Euro 2020. Pal voor de deur van het hotel is een metrohalte die je snel naar het stadion ArenA brengt, maar ook naar hartje Amsterdam (slechts 2 haltes). Ik kan dit hotel alleen maar aanbevelen want ook de uitsluitend jonge medewerkers zijn professioneel, gemotiveerd en super vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2021
TSH Ams City, Other van The Student Hotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2021

Hi Jan!

Thanks for the feedback! We're constantly looking to improve our hotel experience, so hearing from you really helps.

We are flattered to read your comments and super happy that our staff was able to make you feel welcome! We will pass your comments on to the team! ;)

Until the next time,
Laia - The Student Hotel Amsterdam City

Beoordeeld op 28 juni 2021

Super fijn en netjes hotel op een mooie locatie 2 min lopen naar de metro! Binnen 10 min sta je in hartje amsterdam! Echt een aanrader om eens te boeken als je een weekendje amsterdam gaat doen met vrienden/familie!

Datum van verblijf: juni 2021

Hi Arnoudlei!

Glad to see you loved our location! Of course, being close to all the best hotspots is important, so we're happy to hear you were able to enjoy all the fun places and things to do in the neighbourhood. Thank you very much for all the love and for the review!
Hope to have you back soon!
Laia - The Student Hotel Amsterdam City

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

heel fijn hotel !
makkelijk en snel inchecken . perfect hotel dicht bij het centrum . fiets gehuurd en stad door gecrost . super leuk . alles netjes en proper !
heel makkelijk en leuk om alleen te doen aangezien er veel studenten zyn die ook alleen zijn .

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Ik kom graag in TSH hotel! Na Groningen en Rotterdam was Amsterdam City aan de beurt. Fijne sfeer en een toplocatie. Direct naast een metrostation en veel leuke tentjes in de buurt. We konden zelf inchecken. Dit ging goed en lekker soepel. Ook stond er iemand in de buurt om je eventueel te helpen. Mooie ruime kamer op de vierde verdieping. Precies zoals we van TSH gewend zijn. Lekker bed, leuk ingericht en goede koffie (Nespresso) op de kamer. We hebben wederom genoten en zijn al van plan om volgende keer Maastricht te boeken. Wij zijn fan! :)

Datum van verblijf: augustus 2020