2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.comUS$ 144
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Opzich een goed hotel. Goede ligging en hele schone kamers. Kamers waren wel klein. Ontbijt was ook prima. Geen egg station of scrambled eggs. Wel lekkere broodjes, croissant, gekookt ei, yoghurt etc.
Inchecken was ronduit slecht. We waren met 10 pers maar dat gaf de receptionisten (ze waren met 2 pers) blijkbaar heel veel stress. Kortaf en chagrijnig. Toen we ook nog wat gingen drinken in hotellobby werd het er niet beter op.
Geen aanrader

Datum van verblijf: december 2019
DennisvdMeer, General Manager van Motel One Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Beste Motel One Gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback.
Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad bij de check-out bij ons hotel. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, van begin tot einde, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 15 december 2019

Een kort maar uitstekend verblijf in Motel One, gelegen tegenover de RAI en op lop afstand van het station. Vriendelijk ontvangst en uitleg. Op de begane grond bij de receptie een open en gezellige ruimte, een huiskamer effect. Mooie kamer op de 9de verdieping. Prachtig uitzicht, de ruit beslaat de gehele breedte en hoogte van de kamer. Goed, wel klein bed. Mooie badkamer en alles is schoon. Erg plezierig verblijf. Aanrader.

Kamertip: De bovenste verdieping met een prachtig uitzicht, kamer 900
Datum van verblijf: december 2019

Beste Motel One Gast,

Beoordeeld op 2 december 2019 via mobiele applicatie

Voor een kort verblijf in amsterdam een heel fijn hotel.
Kamer was eenvoudig en schoon. Personeel was vriendelijk.
Bedden lagen goed. Lounge is sfeervol. Met de metro ben je in een paar minuten in het centrum. Taxi terug was €15.
Ontbijt was niet heel speciaal maar prima.

Datum van verblijf: november 2019
DennisvdMeer, General Manager van Motel One Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Beste Motel One gast,

Beoordeeld op 30 november 2019 via mobiele applicatie

Even wennen dat we in het Engels worden aangesproken bij het inchecken en dat verder ( bijna ) niemand van het personeel Nederlands spreekt. Maar wat een fijn hotel, wat een verrassende inrichting en wat een goede plek. De kamer is niet groot maar brandschoon en comfortabel. Aanrader.
Het ontbijt is wat chaotisch omdat het druk is en het buffet niet heel handig geplaatst. Maar dat als detail.

Lieber Joost,

Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 23 november 2019

Het hotel ligt vlakbij een metrostation en ene grote parkeergarage. Ideaal voor een bezoek aan Amsterdam. Wij hadden een prima, rustige kamer. Niet groot, maar voldoende ruimte, heerlijk bed en schoon. Het hotel heeft een gezellige lounge en bar. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel lekker en vers.

Beste Toos,