Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Onverwachte meevaller bij een verblijf tijdens een congresbezoek in de RAI.
Het motel is goed gelegen nabij het station en Schiphol. De tram stopt voor de deur en brengt je in 10 minuten in hartje Amsterdam.
Moderne geluidsdichte kamers voorzien van goede bedden en douches. De service aan de balie is snel en vriendelijk. Enige minpuntje is het gebrek aan ruimte om iedereen comfortabel te laten ontbijten. De opstelling van het ontbijtbuffet zorgt ook niet voor de nodige doorstroming.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
DennisvdMeer, General Manager van Motel One Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Beste Tilly,

Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Voor de 2e maal tijdens Pasen hier gebleven. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Schone kamers met uitstekende bedden. Alles is nieuw. Douche met stortdouche, zeep en haarföhn aanwezig. Tv op kamer, voldoende stopcontacten. Airco werkt prima. Ruime gangen met veel lichtinval.
Ontbijt is met vlees, kazen, gekookt ei, yoghurt met vers fruit en verse fruittoppings. Divers zoet beleg, melk en sojamelk, cornflakes etc. Heerlijke verse koffie! Bij drukte zoals met Pasen moet je even in de foier een plekje zoeken maar alles gaat heerlijk relaxt. De ligging is perfect. Tegenover het hotel buslijnen en trein. Te voet is het 30 minuten lopen naar het museumplein. Achter het hotel ligt een leuk Italiaans restaurant en op 200m afstand (als je door hoofdingang naar buiten stapt naar rechts) liggen tientallen restaurants en eetcafés. Een aanrader is Knabbel en Babbel; een leuk eetcafé waar je heerlijk en tegen een goede prijs kunt eten. (25€ pp incl drank)
Kortom voor een kort of lang bezoek aan Amsterdam is dit een perfect hotel. Wij betaalden 100€ voor een 2 persoons kamer inclusief ontbijt. Een goede prijs - kwaliteitverhouding

Datum van verblijf: april 2018
DennisvdMeer, General Manager van Motel One Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2018

Beste Rosita,

Beoordeeld op 19 maart 2018

De kamer is zeer netjes, alsook de badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en heel lekker! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het centrum van Amsterdam kan je bereiken met de tram. Spijtig dat er geen minibar/frigo op de kamer aanwezig is.

Datum van verblijf: februari 2018

Beste Steven,

Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima kamer en zeker voor zaken bij de RAI ideaal alleen jammer dat een drankje asn de bar schandalig duur is. Voor de rest niets op aan te merken. Dus hotel... verlaag de tarieven naar normaal en je krijgt van mij een 10

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken

Beste Jos,

Beoordeeld op 22 januari 2018

Voor een korte zakentrip naar Amsterdam. Locatie super vlakbij afrit autostrade en vlakbij tram naar Centrum A'dam. Toffe restaurants in de buurt (Rivierenbuurt).
Zeer mooie kamers en design interieur. Toffe bediening. Ontbijt voldoende, beetje druk in de ochtend... Zeer goed prijs/kwaliteitverhouding.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken