Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (979)
Beoordelingen filteren
979 resultaten
Waardering van reizigers
537
328
67
23
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
537
328
67
23
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 979 beoordelingen
Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Bij toeval door aardig personeel hier terecht gekomen
Eten voor Nick en Simon
Kaart origineel
Personeel uiterst vriendelijk behulpzaam
Eten erg lekker en goed op smaak
Goed tempo
Alleen jammer dat er geen kindermenu was.
Aanrader voor een concert

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank PrinsA7
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019
Google-vertaling

Hi there Superstar,

Thanks so much for your kind review - we're happy to see you had such a fabulous dinner with us before your concert! Of course we will also share your compliments with the service and kitchen team.

We hope to see you again someday!

With best regards,
Marjolein Bruschke, Band Leader Jaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Hier 3 nachten verbleven. Uitstekend ontbijt , goede moderne en schone kamers, aangename badkamer met goede douche en het hotel heeft vriendelijk personeel. Zeer aangenaam dus! Prima ligging voor auto, openbaar vervoer en de uitgaansdriehoek.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank marcknobel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste more_about_marc,

Bedankt voor je leuke review omtrent je verblijf in Jaz Amsterdam!
Wat leuk om te lezen dat tijdens de 3 nachten je hebt genoten van de kamer en het ontbijt en het is vooral erg tof om je leuke opmerking over het personeel te lezen.

Dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n leuke review te schrijven, wij hopen je binnenkort weer te mogen ontvangen!

Groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

De volgende dag mocht ik naar Milaan vliegen dus de Italian mood zat er goed in...helaas tafeltje reserveren om te eten kon niet tijdens events, volgende dag vroeg weg...geen ontbijt...parkeergarage / uitrijkaart wel betalen niet gemeld, kortom hier kom ik nooit meer.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank RCJVerlaan
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019
Google-vertaling

Hi there Superstar,

Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are sorry to see that your stay with us wasn't what you were expecting of it. During event days we do indeed not take reservations for dinners before 20:00, to ensure that we may serve as many guests as possible in Rhythms.

Of course we will share your review with the team to see how we can further fine-tune our Vibe, but we sincerely hope that we may see you again nonetheless.

With best regards,
Marjolein Bruschke, Band Leader Jaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 april 2019

Naast het hotel was er één of ander optreden, daar hadden we toch geluidsoverlast van.
De douche op de kamer werkte niet naar behoren, het water had geen constante temperatuur.
Ook waren we onbijt vergeten te reserveren, hier hebben ze ons aan de balie niet op gewezen.
Eten (lunch) bij het hotel was lekker

Datum van verblijf: april 2019
Bedank LjDeVj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019
Google-vertaling

Hi there Superstar,

Thank you so much for taking the time to share your experiences with us. We're sorry to see that we were not able to fully exceed your expectations of your stay. Please know that we will share your story of the shower and the breakfast with the teams to further fine-tune our Jaz Vibe.

Of course we hope that this wasn't your last impression of us, and that we may see you again someday. If there's anything else you'd like to share with us, don't hesitate to get in touch with us!

With warm regards,
Marjolein Bruschke, Band Leader Jaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 april 2019

Ligging ideaal als je van een Ziggo event komt waar ook een alcoholische versnapering wordt genuttigd. Kamer, bed(matras) en douche zoals je mag verwachten van een hotel met een dergelijke prijs (circa 180 Euro per nacht) Gezellige afterparty in het hotel. Parkeren 25 euro per 24 uur onder het hotel. Alles bij elkaar een behoorlijke prijs maar gemak dient de mens en niets zo lekker als gelijk je bed in vallen en de auto bij de hand. Wij doen het de volgende keer weer.

Kamertip: Uitzicht op het Ziggoplein is wel het leukst.
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank levensgenieterrt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019
Google-vertaling

Hi there Superstar,

Thanks so much for your review. We're happy to see you had such a fabulous stay with us at Jaz and that you enjoyed our musical Vibe and awesome location next to the Ziggo Dome!

We look forward to see you again when you swing by Amsterdam someday!

With warm regards,
Marjolein Bruschke, Band Leader Jaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken