Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 180 per nacht.

Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 332 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen, naast Amsterdam arena en ziggy dome. Ondergrondse parking, wel betalend. Heel vriendelijk personeel. Heel uitgebreid ontbijt. Superlekker 3- gangen menu gegeten voor 35€.
Beste uitvalbasis voor bezoek a d amsterdam arena. Heel leuk was nog de afterparty in de bar.. Geweldig!
Mooie ruime en propere kamers met moderne badkamer.
Superhotel ! Wij komen zeer zeker terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Hi there Thierry,

Bedankt voor je review! Goed te zien dat je zo genoten hebt van je verblijf bij Jaz en onze Jaz Vibe! Uiteraard zullen we je complimenten ook gaan delen met de rest van het team.

We kijken er naar uit jullie nog eens te mogen verwelkomen!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip hotel op uitstekend lokatie, Amsterdam Centraal binnen 10 min. met metro of trein bereikbaar.
Parkeren in garage van Ziggo dome is niet goedkoop, zoals altijd in grote steden. Ook een ideaal
hotel voor konzerten in de Arena, Heineken music hall of Ziggo dome.
Kamers ruim genoeg, fijne bedden, goed sanitair, jonge inrichting, nespresso machine aanwezig.
Enkel het ontbijt is met € 15,- aan de dure kant , maar er zijn genoeg alternatieven op loopafstand.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Hi there Wilma,

We hoen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel in Amsterdam reeds voor de 4 keer geweest.Steeds vriendelijk ontvangen.Ontbijt steeds vers en ruim in overvloed.personeel zeer vriendelijk en niets is teveel.Als je een roerei of dergelijke wil word a la minuten klaargemaakt.TOP

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Hi there Roland,

Bedankt voor je review! Goed te zien dat je nu ook weer genoten hebt van je verblijf bij Jaz! Uiteraard zullen we je complimenten ook gaan delen met de rest van het team.

Graag tot een volgende keer!

Vriendelijke groet,

17 mei 2018 beoordeeld

Leuk hotel goede ligging voor concerten. wij gingen naar Afas. vriendelijk personeel, superleuke kamer en een moderne badkamer allemaal even schoon. na afloop van het concert nog wat gedronken in de bar was erg gezellig. ontbijt was ook goed maar voor de prijs mocht het wel iets luxer.en het brood moest je snijden maar daar zit iedereen met de handen aan. dat is wat minder. maar verder heerlijk

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Hi there Ludo,

Bedankt voor je review! Goed te zien dat je zo'n fijn verblijf hebt gehad bij Jaz - we zullen je complimenten ook zeker delen met de rest van het team! Uiteraard nemen we je feedback van het ontbijt ook mee naar het team, zodat we onze Jaz Vibe nog verder kunnen fine-tunen.

Nogmaals dank voor het kiezen voor Jaz en we hopen je binnenkort nog eens te mogen verwelkomen.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Top Locatie voor concerten! Mooi Schoon Modern Hotel van alle gemakken voorzien & geen geluid overlast
Heerlijk na afloop van concert Ziggo Done een paar stappen en je bent in je Hotel.
Vriendelijk Personeel

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Hi there Ursula,

We hopen je binnenkort nog eens te mogen verwelkomen.