“Heerlijke versgemaakte paella!”
Beoordeling van Barceloneta

Barceloneta
Geclassificeerd als nr. 621 van 4.143 Restaurants in Amsterdam
7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi en gezellig ingericht restaurant met een zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. De paella wordt vers gemaakt en is rijk gevuld met diverse vissoorten. Echt heerlijk en een aanrader!!!!!

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig restaurantje met uiterst vriendelijke bediening. Heerlijk vers gemaakte tapas en goede wijnen. Dat alles heel betaalbaar. Een aanrader

27 april 2017 beoordeeld

Een klein supergezellig restaurant! Super vriendelijke bediening! Geweldig opgemaakte gerechten! Eten was erg lekker en de Paella verrukkelijk!!! Wij waren hier voor de eerste maar zeker niet voor de laatste keer! Dus Barceloneta ........ tot ziens!!!
Tom en Ellen.

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke avond hebben mijn man en ik gehad. Heerlijke tapas die net iets meer leveren dan standaard tapas. Daardoor misschien een iets langere wachttijd, maar het is het wachten waard. Heerlijk eten, vers bereid, geweldige service, fijne prijzen. Echt een aanrader, ik kom hier snel weer! Een topper op de Kinkerstraat! Bestel vooral het brooddeeg, de coca de jamon iberico. Ik heb echt nog nooit iets gegeten dat zo lekker is. Het zoutige van de ham, kaas en het zoete van de gekaramelisseerde uien is echt een top combinatie!

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk echt Spaans eten, aardige bediening, kleine maar gezellige zaak. Meest echte Spaanse tapas op de kaart natuurlijk paella maar niet gegeten. Super zeker doen! Als je er in de buurt bent.

Reizigers die Barceloneta bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Barceloneta geweest? Deel je ervaringen!