“Twee slechte ervaringen”

Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
3 weken geleden beoordeeld

Na een eerste slechte ervaring besloten wij toscanini nog een kans te geven. Dat bleek een teleurstelling: ook deze keer was de service ronduit slecht (bediening die je pas opmerkt als je zelf naar ze toe loopt en je vervolgens uitlacht als je om een tafeltje vraagt- en verder niets zegt)
Jammer, want de plek is leuk en het eten lekker, maar wij voelden ons twee keer zó onwelkom dat wij in ieder geval niet meer gaan.

Datum van bezoek: juli 2021

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Subliem eten met prachtig uitzicht op de open keuken, waar de chef-kok met zijn prachtige snor heel actief deelneemt en aanwijzingen geeft aan zijn vier overige koks. Wat een smaakexplosies, heerlijk vers, goed van smaak en lekker afwisselend. Antipasti (de uitgebreide versie met zowel groenten (heerlijk !), zwaardvis (top !) en vlees (bijgevoegde champions waren wat minder smaakvol) is een heerlijk uitgebreid voorgerecht. De prosecco is lekker en past daar goed bij.
Gnocchi met eend was heerlijk, en de sliptongetjes in boterjus eveneens, met lekkere “pinot noir” daarbij. En afgesloten met sinaasappel ijs en bladerdeeg, met heerlijke amandeltjes en kersen. Plus vanzelfsprekend uitstekende espresso. Leuke, klantvriendelijke bediening, die goed op elkaar ingespeeld zijn , en goede kennis hebben van zowel de gerechten als de wijn, dus weer een topavond gehad !!

Datum van bezoek: september 2020
6 september 2020 beoordeeld

Toscanini, een bekende naam in Amsterdam. Eindelijk eens gegeten, en eerlijk gezegd viel het mij wat tegen. Dat wil niet zeggen dat de gerechten niet goed smaken want de meerderheid is lekker. Maar de mozzarella bijvoorbeeld, die ons werd voorgeschoteld bij het voorgerecht, was minder smakelijk dan die van de supermarkt: erg droog. De eend die later voorbij kwam was taai. Het was allemaal gewoon niet bijster speciaal. Voor een menuprijs van tegen de 60 euro vind ik de prijs / kwaliteit verhouding behoorlijk zoek. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en ook erg jong voor een restaurant met pretenties van zulk kaliber.

Datum van bezoek: september 2020
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig ontvangst, stonden op de reservering lijst ( wat soms bij anders restaurants tegenwoordig slecht is) menu kaart is niet extreem groot maar vis , vlees of vega is aanwezig. Bediening zeer vriendelijk en relaxt. Prijzen zijn €€€ maar dan heb je wel mooie kwaliteit , dus zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: augustus 2020
7 augustus 2020 beoordeeld

Vreselijk personeel. Na 5 minuten wachten bij de entree, continue genegeerd, letterlijk opzij geduwd omdat een collega er langs moest.

Welkom bij Toscanini zeg maar.

Blijkbaar zat onze tafel niet in de looproute want het was onmogelijk om de aandacht te krijgen - en te houden.

Slecht luisteren, vergeten om brood en ijs te brengen. Sterker, in discussie gaan dat ijsblokjes niet nodig zijn. Het water is al koud genoeg. Nou, mag ik dat zelf bepalen? En vervolgens worden een glas met ijsblokjes met een klap op tafel gezet. Gelukkig een stevige tafel, anders was de hele boel ingestort.

Wanneer je het gevoel hebt dat je er als klant niet echt toe doet, dan doe je er als restaurant niet echt mee. Hoe goed het eten dan ook mag zijn.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Caffè Toscanini bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Caffè Toscanini geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.