“Luxueus en betrouwbaar”
Beoordeling van Martins Transfer Service

Martins Transfer Service
Geclassificeerd als nr. 8 van 86 Vervoer in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: 24 uurs Airport service
1 juni 2018 beoordeeld

Als bedrijf maken wij al een jaar of 16 gebruik van MTS en deze heeft ons nog nimmer teleurgesteld.
Zeer luxe vervoer, chauffeurs beleefd en goed gekleed, altijd op tijd , uitstekende service en samenwerking en alles voor een correcte prijs.
Onderscheidt zich aanzienlijk van andere taxibedrijven in Amsterdam.

Marcel

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

één van de weinige Taxi services die gericht is naar de klant. Nooit te veel betalen en niet met een omweg naar je bestemming.
De nummer 1 die ik bel als ik een taxi nodig heb.
Tegenwoordig zelfs nog efficiënter vanwege hun nieuwe App.

25 oktober 2017 beoordeeld

Ik gebruik Martins transfer service nu al een aantal jaar wanneer ik een taxirit nodig heb. Ze zijn altijd ruim op tijd en erg vriendelijk! Grote complimenten naar Arnaldo voor de gastvrijheid, top gozer!

Arnaldo M, Manager van Martins Transfer Service, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

Bedankt voor je reactie.

21 mei 2017 beoordeeld

Wij werken al lange tijd samen met MTS voor onze gasten. De chauffeurs zijn altijd op tijd aanwezig en erg professioneel. Zeer nette auto's en uitstekende service.

Bekijk meer beoordelingen
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb bij MTS een taxi besteld voor een rit naar schiphol. Ruim optijd super nette en aardige chauffeur! Heb ze ook metteen geboekt voor de terugweg mooi netjes opgehaald op schiphol! Was een groot zorg minder met een echte service!
Dank je wel heren zie jullie graag terug!

Reizigers die Martins Transfer Service bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Martins Transfer Service geweest? Deel je ervaringen!