“Heel lekkere BBQ visschotel”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 968 van 4.589 Restaurants in Amsterdam
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van het gezellig maar goedgevuld restaurant. Zelfs op eeen dinsdag een vol huis. De BBQ fruits de mer is een aanrader. Ik kom zeker nog terug.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak met leuk personeel en een prima keuken. Kwaliteit is goed en de wijnen prima. Gewoon een goed plek om te gaan eten

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gestyleerd cafe. Vooral de tegelwand bij de entree is prachtig. Zeer vriendelijke ontvangst, we kwamen zonder reservering vooraf, waarna toch konden aanschuiven aan een bartafel direct naast de keuken. Prachtig uitzicht!
Helaas hing er een geluidsbox recht boven ons, die een gesprek wat lastig maakte...misschien het volume iets omlaag....
De kaart was mooi maar prijzen ietwat aan de hoge kant. Vooral omdat de gerechten zonder bijgerechten geserveerd worden.
Wij hadden een gegrild haantje, dat wat mij betreft nog iets meer garing had mogen hebben. Ik houd ervan als t vlees van te bot valt. Op dit haantje moest ik goed mijn best doen.
Huisgemaakte frietjes en groene salade erbij, in een bowl.
En de squidsalade; alle ingredienten smaakten goed maar de combinatie vonden wij niet byzonder.
Wel gezellig gezeten toch maar 3 sterren vanwege de hoge prijzen en daarmee ook wat een hoge verwachting.

2 oktober 2018 beoordeeld

We komen hier vaak met het team op onze team uitjes, en ook nu was het weer een groot succes. Gezellig, snelle service, goed eten, en ook de wijnen vielen erg in de smaak. Wat wel tegenvalt zijn de kleine porties voor de prijs die je betaald. Dat is het enige minpuntje voor verder een erg leuk en lekker bezoek!

4 september 2018 beoordeeld

Hebben hier afgelopen vrijdag gegeten. Restaurant zat vol! (Zou zeker reserveren) Sfeer is goed en ziet er leuk uit. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en is goed bevallen. Ik was een beetje sceptisch omdat ik wat recensies had gelezen over het personeel maar wij zijn prima geholpen!

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!