“Mooie zaak voor lekker eten ”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 970 van 4.590 Restaurants in Amsterdam
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak met leuk personeel en een prima keuken. Kwaliteit is goed en de wijnen prima. Gewoon een goed plek om te gaan eten

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gestyleerd cafe. Vooral de tegelwand bij de entree is prachtig. Zeer vriendelijke ontvangst, we kwamen zonder reservering vooraf, waarna toch konden aanschuiven aan een bartafel direct naast de keuken. Prachtig uitzicht!
Helaas hing er een geluidsbox recht boven ons, die een gesprek wat lastig maakte...misschien het volume iets omlaag....
De kaart was mooi maar prijzen ietwat aan de hoge kant. Vooral omdat de gerechten zonder bijgerechten geserveerd worden.
Wij hadden een gegrild haantje, dat wat mij betreft nog iets meer garing had mogen hebben. Ik houd ervan als t vlees van te bot valt. Op dit haantje moest ik goed mijn best doen.
Huisgemaakte frietjes en groene salade erbij, in een bowl.
En de squidsalade; alle ingredienten smaakten goed maar de combinatie vonden wij niet byzonder.
Wel gezellig gezeten toch maar 3 sterren vanwege de hoge prijzen en daarmee ook wat een hoge verwachting.

2 oktober 2018 beoordeeld

We komen hier vaak met het team op onze team uitjes, en ook nu was het weer een groot succes. Gezellig, snelle service, goed eten, en ook de wijnen vielen erg in de smaak. Wat wel tegenvalt zijn de kleine porties voor de prijs die je betaald. Dat is het enige minpuntje voor verder een erg leuk en lekker bezoek!

4 september 2018 beoordeeld

Hebben hier afgelopen vrijdag gegeten. Restaurant zat vol! (Zou zeker reserveren) Sfeer is goed en ziet er leuk uit. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en is goed bevallen. Ik was een beetje sceptisch omdat ik wat recensies had gelezen over het personeel maar wij zijn prima geholpen!

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een woensdagavond vond ik het behoorlijk druk. Had de kaart al thuis bestudeerd en was al niet erg enthousiast. Enige gerecht dat me aansprak, de Rooster, stond nog wel op de online kaart maar niet meer op de aangereikte kaart.
Verder was het de bedoeling dat we aan sharing gingen doen. Wel lekker sociaal maar voor mij niet heel aanlokkelijk, tenzij je er alleen met je geliefde eet.
De cote du boeuf was vast 800 gram en al in brokken gesneden. Ook veel te rauw wat mij betreft en overdaad aan zenen en bot.
Toetje viel ook tegen.
Extra bestelde frites kwam net voor het afrekenen en daarmee te laat.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!