“Leuk, gezellig restaurant!”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 970 van 4.590 Restaurants in Amsterdam
4 september 2018 beoordeeld

Hebben hier afgelopen vrijdag gegeten. Restaurant zat vol! (Zou zeker reserveren) Sfeer is goed en ziet er leuk uit. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en is goed bevallen. Ik was een beetje sceptisch omdat ik wat recensies had gelezen over het personeel maar wij zijn prima geholpen!

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een woensdagavond vond ik het behoorlijk druk. Had de kaart al thuis bestudeerd en was al niet erg enthousiast. Enige gerecht dat me aansprak, de Rooster, stond nog wel op de online kaart maar niet meer op de aangereikte kaart.
Verder was het de bedoeling dat we aan sharing gingen doen. Wel lekker sociaal maar voor mij niet heel aanlokkelijk, tenzij je er alleen met je geliefde eet.
De cote du boeuf was vast 800 gram en al in brokken gesneden. Ook veel te rauw wat mij betreft en overdaad aan zenen en bot.
Toetje viel ook tegen.
Extra bestelde frites kwam net voor het afrekenen en daarmee te laat.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden naar middagje varen wat gaan eten. Helaas bleek het eten niet echt fantastisch. Het eten werd in etappes gebracht met als gevolg dat de helft aan het eten was en de andere helft zat te wachten. Naast deze onhandigheid bleek de prijs - kwaliteit verhouding ook niet echt te kloppen.

Prima tent voor een gezellige borrel.

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ober ging in discussie over sangria bestelling. Pulpo was te kort op de grill gezet vlees was te rood. Expresso vergeten. Bediening wel aardig maar die was meer bezig met met haar vakantie plannen, (waarschijlijk student met weinig ervaring) Matig gegeten waarschijlijk hebben we gewoon pech gehad. Misschien probeer ik het nog een keer in de toekomst.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten bij Panache. Bij binnenkomst voelt het eigenlijk meteen goed. Goede cocktails ook. De bediening is gastvrij en weet goed te vertellen hoe de gerechten zijn. Voldoende keuze waarbij de dorade erg goed is. De softshell bqq ook erg lekker. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!