“Prima plek voor drankjes.”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 974 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud West
Wijk: Oud West
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden naar middagje varen wat gaan eten. Helaas bleek het eten niet echt fantastisch. Het eten werd in etappes gebracht met als gevolg dat de helft aan het eten was en de andere helft zat te wachten. Naast deze onhandigheid bleek de prijs - kwaliteit verhouding ook niet echt te kloppen.

Prima tent voor een gezellige borrel.

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ober ging in discussie over sangria bestelling. Pulpo was te kort op de grill gezet vlees was te rood. Expresso vergeten. Bediening wel aardig maar die was meer bezig met met haar vakantie plannen, (waarschijlijk student met weinig ervaring) Matig gegeten waarschijlijk hebben we gewoon pech gehad. Misschien probeer ik het nog een keer in de toekomst.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten bij Panache. Bij binnenkomst voelt het eigenlijk meteen goed. Goede cocktails ook. De bediening is gastvrij en weet goed te vertellen hoe de gerechten zijn. Voldoende keuze waarbij de dorade erg goed is. De softshell bqq ook erg lekker. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke, super avond hebben wij met z'n vijven hier meegemaakt! Aan de bar cocktails gedronken. Bartender Laurence professioneel, leuk, goedlachs en heerlijke cocktails voor ons gemaakt. We werden van de bar naar een gezellige ronde tafel gebracht. Sfeervol etablissement en een leuke kaart. Wij hebben gekozen voor 3 voorgerechten(tasting) en 2 Cote d'Boeuf(800 gram p/stuk), heerlijke Bearnaisesaus en Foie de Canard. Goede Pinot Grigio erbij. Voor het dessert kunnen wij de Creme Brulee aanraden. Ook de bediening aan tafel was uitstekend! Dank jullie wel. We komen absoluut gauw terug!! Titus R

Datum van bezoek: april 2018
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak, zeer gastvrije bediening ook kundig en vriendelijk. Prima producten. Alleen het grote minpunt is de herrie. Je kunt elkaar niet verstaan als je met 6 aan een tafel zit. Wij zaten aan een hoge tafel. Erg oncomfortabel. De krukken hebben een voetenstang, die is veel te laag. Is alleen geschikt voor mensen van 1.80m of langer. De randen van de zitting zijn keihard. Niet fijn. Ik heb tussen de gangen door gestaan en gelopen. Natafelen is er zo niet bij. Jammer!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!