“Verjaardag van onze Rins”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 968 van 4.588 Restaurants in Amsterdam
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke, super avond hebben wij met z'n vijven hier meegemaakt! Aan de bar cocktails gedronken. Bartender Laurence professioneel, leuk, goedlachs en heerlijke cocktails voor ons gemaakt. We werden van de bar naar een gezellige ronde tafel gebracht. Sfeervol etablissement en een leuke kaart. Wij hebben gekozen voor 3 voorgerechten(tasting) en 2 Cote d'Boeuf(800 gram p/stuk), heerlijke Bearnaisesaus en Foie de Canard. Goede Pinot Grigio erbij. Voor het dessert kunnen wij de Creme Brulee aanraden. Ook de bediening aan tafel was uitstekend! Dank jullie wel. We komen absoluut gauw terug!! Titus R

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak, zeer gastvrije bediening ook kundig en vriendelijk. Prima producten. Alleen het grote minpunt is de herrie. Je kunt elkaar niet verstaan als je met 6 aan een tafel zit. Wij zaten aan een hoge tafel. Erg oncomfortabel. De krukken hebben een voetenstang, die is veel te laag. Is alleen geschikt voor mensen van 1.80m of langer. De randen van de zitting zijn keihard. Niet fijn. Ik heb tussen de gangen door gestaan en gelopen. Natafelen is er zo niet bij. Jammer!

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Prachtig ingericht. Eten gewoon goed niet bijzonder. Had gereserveerd voor 2 maar uiteindelijk waren we met 4 en dit was geen probleem. Het personeel kwam meteen met oplossingen.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben met een vriend wezen eten bij Panache, we hadden gereserveerd en werden heel vriendelijk ontvangen. De menukaart hadden we online al bekeken en gezien dat er heel veel aanbod is qua vlees en vis, maar niet zo veel vegetarisch, dus ik heb gekozen voor de beetroot risotto en deze was héérlijk. Er zijn wel enkele gerechten die je ook vegetarisch kunt aanvragen, maar vooral vlees en vis dus, ook in voorgerechten. Als bijgerecht kun je ook nog extra frietjes of salade nemen, wat wel extra kost. De sfeer was heel fijn en ze draaiden er goede muziek, maar wanneer het vol werd, werd het wel erg lawaaierig.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke en vlotte bediening, goede kwaliteit oesters en kreeft (en ander eten). Lekker na gezeten ook nog.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!