“Gezellig druk”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 764 van 4.006 Restaurants in Amsterdam
22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent die op maandagavond flink vol zit. Dat is gezellig. Mooie look and feel en vriendelijke bediening. Concept is shared dining. Is met t voorgerecht dat bestaat uit mooi opgemaakte bordjes wat lastig. Hoofd gerecht gaat beter entrecote van op houtskool groot stuk dat we geportineerd krijgen. Ook de schaal met schelpdieren en garnalen is goed te delen. Echter hier vast de houtskool smaak voor mij veel te overheersend. Bijgerechten, sausjes frieten net als de smaak van de t vlees en de voorgerechten top.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Cafe Panache
Bekijk de nieuwste beoordelingen

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren afgelopen maandag voor het eerst hier op aanraden van onze Werkgever.

Super mooie locatie, even door de wegwerkzaamheden lastig te zien.. maar je komt er wel.. uiteindelijk aan tafel goede en vriendelijke jonge dame die ons hielp (werkte er pas 3dagen) goed uitgelegd de kaart, mooi en smaakvol advies over wijnen en het eten.
Blind diverse wijnen mogen proeven na ons eerste glas Sekt.

In vergelijking met de filet was de cerviche een beetje vlak van smaak.
De hoofdgerechten entrecote en spatchcock waren subliem van smaak.. de bijgerechten super al vonden we de frietjes licht gebakken..

Al om al een super avond en zeker voor herhaling vatbaar en leuk om te zien als je zelf werkzaam in de restaurant sfeer bent.

Dank allemaal voor de onvergetelijke avond en goede service en sfeer, en ook nog een vol voor een maandagavond wooohhhh!

Met vriendelijke groet Teun & Tom

14 februari 2017 beoordeeld

Trendy restaurant met industrial look; groot, maar heel gezellig; uitermate vlot en vriendelijk personeel; persoonlijke benadering; (h)eerlijke producten; zeer smaakvolle wijnen; goed advies!
Wij komen zeker terug! Onvergetelijke avond gehad!

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern restaurant. Vrij groot en daardoor rumoerig. Vlotte vriendelijke bediening. Concept is duidelijk. Eerlijke producten tegen eerlijke prijzen. Grappige gerechten. Voor mij alleen te veel BBQ. Blijft maar doorgaan het happen in rooksmaken. Van mij mogen de greeneggs de oplage in is nu wel mooi geweest. Maar het vlees was van prima kwaliteit. Lekkere wijn erbij. Een prima adres.

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben nu een aantal keer naar Panache gegaan omdat ik hier altijd een goede ervaring heb gehad! Zeker de eerste keer, was het top! We proefden voor het eerst de geweldige ambiance hier en daarnaast dronken we een heerlijke wijn en aten we een geweldig 3-gangenmenu. Mijn laatste ervaring was goed, maar niet top. De prijs-kwaliteitverhouding klopte niet helemaal. We waren met een grote groep, dus konden slechts een bepaald aantal gerechten bestellen. De grote schaal met schelpdieren smaakten te veel naar barbecue. Zonde, want dat haalt volledig de smaak van de diertjes weg. En ook
De cote de boeuf was lekker, maar niet top. Dat verwacht je wel voor zo'n mooi stuk (duur) vlees. Kortom, café Panache is zeker een goede tent, maar moet bij sommige gerechten nog wel de puntjes op de i zetten om de kwaliteit en prijs in balans te houden.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!