“Super locatie en top sfeer en service”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 794 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren afgelopen maandag voor het eerst hier op aanraden van onze Werkgever.

Super mooie locatie, even door de wegwerkzaamheden lastig te zien.. maar je komt er wel.. uiteindelijk aan tafel goede en vriendelijke jonge dame die ons hielp (werkte er pas 3dagen) goed uitgelegd de kaart, mooi en smaakvol advies over wijnen en het eten.
Blind diverse wijnen mogen proeven na ons eerste glas Sekt.

In vergelijking met de filet was de cerviche een beetje vlak van smaak.
De hoofdgerechten entrecote en spatchcock waren subliem van smaak.. de bijgerechten super al vonden we de frietjes licht gebakken..

Al om al een super avond en zeker voor herhaling vatbaar en leuk om te zien als je zelf werkzaam in de restaurant sfeer bent.

Dank allemaal voor de onvergetelijke avond en goede service en sfeer, en ook nog een vol voor een maandagavond wooohhhh!

Met vriendelijke groet Teun & Tom

Schrijf een beoordeling

14 februari 2017 beoordeeld

Trendy restaurant met industrial look; groot, maar heel gezellig; uitermate vlot en vriendelijk personeel; persoonlijke benadering; (h)eerlijke producten; zeer smaakvolle wijnen; goed advies!
Wij komen zeker terug! Onvergetelijke avond gehad!

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern restaurant. Vrij groot en daardoor rumoerig. Vlotte vriendelijke bediening. Concept is duidelijk. Eerlijke producten tegen eerlijke prijzen. Grappige gerechten. Voor mij alleen te veel BBQ. Blijft maar doorgaan het happen in rooksmaken. Van mij mogen de greeneggs de oplage in is nu wel mooi geweest. Maar het vlees was van prima kwaliteit. Lekkere wijn erbij. Een prima adres.

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben nu een aantal keer naar Panache gegaan omdat ik hier altijd een goede ervaring heb gehad! Zeker de eerste keer, was het top! We proefden voor het eerst de geweldige ambiance hier en daarnaast dronken we een heerlijke wijn en aten we een geweldig 3-gangenmenu. Mijn laatste ervaring was goed, maar niet top. De prijs-kwaliteitverhouding klopte niet helemaal. We waren met een grote groep, dus konden slechts een bepaald aantal gerechten bestellen. De grote schaal met schelpdieren smaakten te veel naar barbecue. Zonde, want dat haalt volledig de smaak van de diertjes weg. En ook
De cote de boeuf was lekker, maar niet top. Dat verwacht je wel voor zo'n mooi stuk (duur) vlees. Kortom, café Panache is zeker een goede tent, maar moet bij sommige gerechten nog wel de puntjes op de i zetten om de kwaliteit en prijs in balans te houden.

4 januari 2017 beoordeeld

De Keuken wint het ... dagmenu..hertenpate... als je het ziet denk je :"oh nee" en vanaf de eerste hap ben je enthousiast en lach je om de klassieke presentatie die wonderbaarlijk heel goed werkt met een moderne invulling van zoeten, zuren, krokantjes, dressing en vetten. Ik was meteen weer overstag en onder de indruk. Werkelijk fantastische invulling, aankleding en smaken bij een saaie presentatie! Wat we wilden drinken wisten we al snel ... maar snel gold helaas niet voor de bediening deze avond... Laat het succes niet in gemak en tevredenheid ten onder gaan svp...ik wil, gepast, aandacht. Correct, behulpzaam, maar met de onrustige blik van "we hebben nog meer te doen" zit ik niet hier voor service, maar zou service er voor de gast moeten zijn. Vakbekwaam,ter zake deskundig maar ongeduldig en onrust veroorzakend in een 'bonte 'avond... jammer. Goede bediening is de meerwaarde voor deze fantastische keuken. De Pulpo was erg goed ..pittig maar lekker. De Schol was pikanter dan verwacht maar ging moeiteloos helemaal OP, mijn hertenpate oogde gemakzuchtig en vet maar bleek helemaal te kloppen in smaakformules. De eend was perfect bereid..even kauwen , maar dat hoort bij deze bereiding, en dat maakt meer smaak en genoegens los! De Entrecote was te groot ,dus ook daar mocht ik 'helpen'tot heerlijk aan toe ! Kaas goed op temperatuur. Het Snickersdessert was zo snel op dat ik er van uit ga dat mijn gast gesmuld heeft... De aanpassingen in het dagmenu worden keurig meegenomen in het prijsbeleid. We komen terug.. zeker voor het eten ... en laat ik hopen dat er dan ook iets meer rust ipv onrust uit de service komt.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!