“Goed eten”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 857 van 4.138 Restaurants in Amsterdam
17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern restaurant. Vrij groot en daardoor rumoerig. Vlotte vriendelijke bediening. Concept is duidelijk. Eerlijke producten tegen eerlijke prijzen. Grappige gerechten. Voor mij alleen te veel BBQ. Blijft maar doorgaan het happen in rooksmaken. Van mij mogen de greeneggs de oplage in is nu wel mooi geweest. Maar het vlees was van prima kwaliteit. Lekkere wijn erbij. Een prima adres.

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben nu een aantal keer naar Panache gegaan omdat ik hier altijd een goede ervaring heb gehad! Zeker de eerste keer, was het top! We proefden voor het eerst de geweldige ambiance hier en daarnaast dronken we een heerlijke wijn en aten we een geweldig 3-gangenmenu. Mijn laatste ervaring was goed, maar niet top. De prijs-kwaliteitverhouding klopte niet helemaal. We waren met een grote groep, dus konden slechts een bepaald aantal gerechten bestellen. De grote schaal met schelpdieren smaakten te veel naar barbecue. Zonde, want dat haalt volledig de smaak van de diertjes weg. En ook
De cote de boeuf was lekker, maar niet top. Dat verwacht je wel voor zo'n mooi stuk (duur) vlees. Kortom, café Panache is zeker een goede tent, maar moet bij sommige gerechten nog wel de puntjes op de i zetten om de kwaliteit en prijs in balans te houden.

4 januari 2017 beoordeeld

De Keuken wint het ... dagmenu..hertenpate... als je het ziet denk je :"oh nee" en vanaf de eerste hap ben je enthousiast en lach je om de klassieke presentatie die wonderbaarlijk heel goed werkt met een moderne invulling van zoeten, zuren, krokantjes, dressing en vetten. Ik was meteen weer overstag en onder de indruk. Werkelijk fantastische invulling, aankleding en smaken bij een saaie presentatie! Wat we wilden drinken wisten we al snel ... maar snel gold helaas niet voor de bediening deze avond... Laat het succes niet in gemak en tevredenheid ten onder gaan svp...ik wil, gepast, aandacht. Correct, behulpzaam, maar met de onrustige blik van "we hebben nog meer te doen" zit ik niet hier voor service, maar zou service er voor de gast moeten zijn. Vakbekwaam,ter zake deskundig maar ongeduldig en onrust veroorzakend in een 'bonte 'avond... jammer. Goede bediening is de meerwaarde voor deze fantastische keuken. De Pulpo was erg goed ..pittig maar lekker. De Schol was pikanter dan verwacht maar ging moeiteloos helemaal OP, mijn hertenpate oogde gemakzuchtig en vet maar bleek helemaal te kloppen in smaakformules. De eend was perfect bereid..even kauwen , maar dat hoort bij deze bereiding, en dat maakt meer smaak en genoegens los! De Entrecote was te groot ,dus ook daar mocht ik 'helpen'tot heerlijk aan toe ! Kaas goed op temperatuur. Het Snickersdessert was zo snel op dat ik er van uit ga dat mijn gast gesmuld heeft... De aanpassingen in het dagmenu worden keurig meegenomen in het prijsbeleid. We komen terug.. zeker voor het eten ... en laat ik hopen dat er dan ook iets meer rust ipv onrust uit de service komt.

4 januari 2017 beoordeeld

Bij binnenkomst valt het sfeervolle interieur meteen op! Mooie open keuken en 'underground' vibe. De bediening is erg vlot en vriendelijk. Uitleg van de specials aan tafel mag wel wat duidelijker. De 'tafelbereiding' van de vis werd helaas achter de rug gedaan van de gast die de vis had besteld. Vooraf hadden we verschillende soorten vis en schaal-schelpdieren van de bbq/grill, de smaak was heerlijk maar de garing echt te ver. De wijnkeuze van de bediening/gastheer was te gek en maakte een hoop goed!

24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant voor informele diners. Mooie inrichting met verrassende materialen en mooie kleuren. Doet gezellig en modern aan. Lekkere gerechten tegen redelijke prijzen; duur hieft het niet te zijn. Aan de andere kant van het pand in een andere ruimte is een intieme bar. Gezellig publiek, er hangt een uitstekende en energieke sfeer. Personeel is vriendelijk en bedient goed. Goede steaks, vis en salades. Geschikt voor uitgaan met collega's, vrienden en familie. Publiek is overwegend midden twintig tot eind dertig.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!