“unieke combinatie van smaak,interieur en service”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 831 van 4.096 Restaurants in Amsterdam
4 januari 2017 beoordeeld

De Keuken wint het ... dagmenu..hertenpate... als je het ziet denk je :"oh nee" en vanaf de eerste hap ben je enthousiast en lach je om de klassieke presentatie die wonderbaarlijk heel goed werkt met een moderne invulling van zoeten, zuren, krokantjes, dressing en vetten. Ik was meteen weer overstag en onder de indruk. Werkelijk fantastische invulling, aankleding en smaken bij een saaie presentatie! Wat we wilden drinken wisten we al snel ... maar snel gold helaas niet voor de bediening deze avond... Laat het succes niet in gemak en tevredenheid ten onder gaan svp...ik wil, gepast, aandacht. Correct, behulpzaam, maar met de onrustige blik van "we hebben nog meer te doen" zit ik niet hier voor service, maar zou service er voor de gast moeten zijn. Vakbekwaam,ter zake deskundig maar ongeduldig en onrust veroorzakend in een 'bonte 'avond... jammer. Goede bediening is de meerwaarde voor deze fantastische keuken. De Pulpo was erg goed ..pittig maar lekker. De Schol was pikanter dan verwacht maar ging moeiteloos helemaal OP, mijn hertenpate oogde gemakzuchtig en vet maar bleek helemaal te kloppen in smaakformules. De eend was perfect bereid..even kauwen , maar dat hoort bij deze bereiding, en dat maakt meer smaak en genoegens los! De Entrecote was te groot ,dus ook daar mocht ik 'helpen'tot heerlijk aan toe ! Kaas goed op temperatuur. Het Snickersdessert was zo snel op dat ik er van uit ga dat mijn gast gesmuld heeft... De aanpassingen in het dagmenu worden keurig meegenomen in het prijsbeleid. We komen terug.. zeker voor het eten ... en laat ik hopen dat er dan ook iets meer rust ipv onrust uit de service komt.

Schrijf een beoordeling

4 januari 2017 beoordeeld

Bij binnenkomst valt het sfeervolle interieur meteen op! Mooie open keuken en 'underground' vibe. De bediening is erg vlot en vriendelijk. Uitleg van de specials aan tafel mag wel wat duidelijker. De 'tafelbereiding' van de vis werd helaas achter de rug gedaan van de gast die de vis had besteld. Vooraf hadden we verschillende soorten vis en schaal-schelpdieren van de bbq/grill, de smaak was heerlijk maar de garing echt te ver. De wijnkeuze van de bediening/gastheer was te gek en maakte een hoop goed!

24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant voor informele diners. Mooie inrichting met verrassende materialen en mooie kleuren. Doet gezellig en modern aan. Lekkere gerechten tegen redelijke prijzen; duur hieft het niet te zijn. Aan de andere kant van het pand in een andere ruimte is een intieme bar. Gezellig publiek, er hangt een uitstekende en energieke sfeer. Personeel is vriendelijk en bedient goed. Goede steaks, vis en salades. Geschikt voor uitgaan met collega's, vrienden en familie. Publiek is overwegend midden twintig tot eind dertig.

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Entree: jammer dat je anno 2016 door de rokers en rooklucht naar binnen en naar buiten moet.

Eten: kokkels teveel schelpen dicht, rauw dus. Dit werd overigens goed opgelost door de vlotte en vriendelijke bediening.
Polpo: veel te droog.
Steak : prima stuk vlees maar net wat te duur, kwaliteit en bereiding kan beter. Er waren veel stukken Well Done .

Entourage : gezellige drukke tent.. maar erg lawaaierig . Waarom staat er muziek aan? Je kan elkaar en de muziek niet verstaan.
De tafels staan wat dicht naast elkaar, je zit te dicht bij de andere gasten.

Conclusie : prijs kwaliteit kan beter.
Gezellige tent met aardige bediening .

8 november 2016 beoordeeld

Een grote groep vrienden die na telefonisch en mail contact een prijsafspraak hebben gemaakt voor een 3-gangen menu, hadden hier een verrassingsdiner voor een jarige vriend. Na de rekening te hebben ontvangen, bleek dat er ineens, na terugrekenen, maar liefst 20euro+ pp meer werd gerekend voor de 3-gangen. Absurd! En dan ook nog eens beweren dat wij "dronken" zouden zijn en wij onjuist waren. Uiteindelijk nog 8 euro pp te veel betaald voor de 3-gangen. Zelfs met een mail als bewijs, wordt het ons nog moeilijk gemaakt. Wij, een groep van 20+ personen, komen hier nooit meer terug.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!