“Uitstekende ambiance voor diner, borrel of uitgaan”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 762 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant voor informele diners. Mooie inrichting met verrassende materialen en mooie kleuren. Doet gezellig en modern aan. Lekkere gerechten tegen redelijke prijzen; duur hieft het niet te zijn. Aan de andere kant van het pand in een andere ruimte is een intieme bar. Gezellig publiek, er hangt een uitstekende en energieke sfeer. Personeel is vriendelijk en bedient goed. Goede steaks, vis en salades. Geschikt voor uitgaan met collega's, vrienden en familie. Publiek is overwegend midden twintig tot eind dertig.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Cafe Panache
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Entree: jammer dat je anno 2016 door de rokers en rooklucht naar binnen en naar buiten moet.

Eten: kokkels teveel schelpen dicht, rauw dus. Dit werd overigens goed opgelost door de vlotte en vriendelijke bediening.
Polpo: veel te droog.
Steak : prima stuk vlees maar net wat te duur, kwaliteit en bereiding kan beter. Er waren veel stukken Well Done .

Entourage : gezellige drukke tent.. maar erg lawaaierig . Waarom staat er muziek aan? Je kan elkaar en de muziek niet verstaan.
De tafels staan wat dicht naast elkaar, je zit te dicht bij de andere gasten.

Conclusie : prijs kwaliteit kan beter.
Gezellige tent met aardige bediening .

8 november 2016 beoordeeld

Een grote groep vrienden die na telefonisch en mail contact een prijsafspraak hebben gemaakt voor een 3-gangen menu, hadden hier een verrassingsdiner voor een jarige vriend. Na de rekening te hebben ontvangen, bleek dat er ineens, na terugrekenen, maar liefst 20euro+ pp meer werd gerekend voor de 3-gangen. Absurd! En dan ook nog eens beweren dat wij "dronken" zouden zijn en wij onjuist waren. Uiteindelijk nog 8 euro pp te veel betaald voor de 3-gangen. Zelfs met een mail als bewijs, wordt het ons nog moeilijk gemaakt. Wij, een groep van 20+ personen, komen hier nooit meer terug.

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen pareltje in Amsterdam. Aan de wijk zie je het niet af, maar het cafe en restaurant zijn zeer sfeervol en gezellig ingericht met geniaal eten. Personeel was ook zeer aardig en hulpvaardig. Goede wijnen en mooie gerechten. Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker terug!

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drankjes waren super, maar vond het eten erg tegenvallen. Daarnaast werd alles in een moordtempo op tafel gezet (terwijl we heel duidelijk hadden aangegeven dat we graag pas later wilden eten), waardoor het voelde alsof ze onze tafel vrij wilden hebben voor anderen. Komt geen tweede keer meer voor ons, helaas.

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!