“Afspraken niet nagekomen”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 764 van 4.006 Restaurants in Amsterdam
8 november 2016 beoordeeld

Een grote groep vrienden die na telefonisch en mail contact een prijsafspraak hebben gemaakt voor een 3-gangen menu, hadden hier een verrassingsdiner voor een jarige vriend. Na de rekening te hebben ontvangen, bleek dat er ineens, na terugrekenen, maar liefst 20euro+ pp meer werd gerekend voor de 3-gangen. Absurd! En dan ook nog eens beweren dat wij "dronken" zouden zijn en wij onjuist waren. Uiteindelijk nog 8 euro pp te veel betaald voor de 3-gangen. Zelfs met een mail als bewijs, wordt het ons nog moeilijk gemaakt. Wij, een groep van 20+ personen, komen hier nooit meer terug.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Cafe Panache
Bekijk de nieuwste beoordelingen

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen pareltje in Amsterdam. Aan de wijk zie je het niet af, maar het cafe en restaurant zijn zeer sfeervol en gezellig ingericht met geniaal eten. Personeel was ook zeer aardig en hulpvaardig. Goede wijnen en mooie gerechten. Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker terug!

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drankjes waren super, maar vond het eten erg tegenvallen. Daarnaast werd alles in een moordtempo op tafel gezet (terwijl we heel duidelijk hadden aangegeven dat we graag pas later wilden eten), waardoor het voelde alsof ze onze tafel vrij wilden hebben voor anderen. Komt geen tweede keer meer voor ons, helaas.

1 oktober 2016 beoordeeld

Ultrahip restaurant vol jonge soms te mooie mensen, en dat is vaak een slecht teken. Niet dus. Dit is echt een fijn restaurant. Vlotte bediening. Niks geen arrogante neuzen die je te vaak in dergelijke 020-restaurants ziet. En nog gewoon keurig eten ook. In het culinaire hart van Amsterdam West. Aanrader. Net zoals de wijnkaart.

19 september 2016 beoordeeld

Als je aan komt lopen valt het restaurant bijna niet op, des te groter is het effect als je binnenkomt. Wat een waanzinnig interieur! En daar begint het pas.. Chef Dirk Mooren en zijn team weten wat ze doen, en elk gerecht ziet er uit als een plaatje. Daarnaast combineren zij verrassende ingrediënten, wat elk gerecht weer een belevenis maakt. Het bedienend personeel geeft hier een leuke uitleg bij aan tafel. Zelden ben ik in amsterdam in een restaurant geweest waar alles klopt; ambiance, bediening en gerechten. Ik ga zelf graag telkens bij een ander restaurant eten, want er is zoveel keuze, maar Panache blijft mijn favoriet waar ik elke keer terugkom. Props voor Dirk, Cas, Joost (en de rest natuurlijk) - keep on going with the good work!

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!