“Pretentieloos lekker”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 977 van 4.624 Restaurants in Amsterdam
1 oktober 2016 beoordeeld

Ultrahip restaurant vol jonge soms te mooie mensen, en dat is vaak een slecht teken. Niet dus. Dit is echt een fijn restaurant. Vlotte bediening. Niks geen arrogante neuzen die je te vaak in dergelijke 020-restaurants ziet. En nog gewoon keurig eten ook. In het culinaire hart van Amsterdam West. Aanrader. Net zoals de wijnkaart.

19 september 2016 beoordeeld

Als je aan komt lopen valt het restaurant bijna niet op, des te groter is het effect als je binnenkomt. Wat een waanzinnig interieur! En daar begint het pas.. Chef Dirk Mooren en zijn team weten wat ze doen, en elk gerecht ziet er uit als een plaatje. Daarnaast combineren zij verrassende ingrediënten, wat elk gerecht weer een belevenis maakt. Het bedienend personeel geeft hier een leuke uitleg bij aan tafel. Zelden ben ik in amsterdam in een restaurant geweest waar alles klopt; ambiance, bediening en gerechten. Ik ga zelf graag telkens bij een ander restaurant eten, want er is zoveel keuze, maar Panache blijft mijn favoriet waar ik elke keer terugkom. Props voor Dirk, Cas, Joost (en de rest natuurlijk) - keep on going with the good work!

18 september 2016 beoordeeld

uitstekend gegeten met 7 personen en aan al onze wensen werd voldaan. De sfeer is relaxed. Er wordt goed geadviseerd voor de keuze van de wijnen. Minpuntje is bij zo'n grote tafel het geluid. De gesprekken aan de andere kant van de tafel zijn niet te volgen.

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van een verjaardag gingen we uit eten in de buurt (ten Katestraat, hoek Kinkerstraat). De ingang is zeer sober, maar eenmaal binnen is dit totaal anders: een zeer gezellige grote kleurrijke ruimte met een open keuken en internationale bediening. De kaart straalt dit ook uit en na een korte uitleg van de gerechten kozen we alle 4 voor het 3 gangen menu. En daar hebben we geen spijt van gehad, mooie verrassingen van voor tot nagerecht. Samen met de Languedoc wijn een mooie combinatie en een prima avond. Komen terug!

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!! Het personeel was fantastisch en het eten was top! Aanrader is de dorade vis! Inrichting past perfect bij het hele concept.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!