“Eens maar nooit meer”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 977 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat me beginnen te zeggen dat ik niet de makkelijkste gast was; zwanger en met een allergie. Maar dan nog had ik gehoopt gewoon lekker te kunnen eten. Zowel het voor- als hoofdgerecht wat ik uitgezocht had, werd me afgeraden door de vriendelijke bediening en eigenlijk kon ook hij niets vinden wat ik wel mocht hebben. Daardoor liet ik de keuken vrij om zelf iets te bedenken. Dat was een grote fout. Als voorgerecht kreeg ik een zwart geblakerde... bloemkool. Die smaakte naar een bloemkool die boven de openhaard had gehangen. Niet te eten, wat ik ook aangaf bij de bediening. Het hoofdgerecht was een kleine salade met garnalen. Prima, maar niks bijzonders en kleine portie. Van ellende maar wat frites bijbesteld. Het dessert was gelukkig wel lekker. Om dan na nog een koffie en wat theetjes 60 euro p.p. te moeten betalen is echt heel pijnlijk. Ook mijn tafelgenoot die wel vd kaart had besteld was niet onder de indruk. Voor mij een typisch hippe tent in Amsterdam waar kwaliteit niet belangrijk is. Wij komen hier nooit meer terug.

Datum van bezoek: juni 2016

31 mei 2016 beoordeeld

Achter de voordeur ligt een ruime eetgelegenheid met een eigen sfeer. De bediening is vlot en vriendelijk zakelijk. Dus die doen waarvoor ze zijn ingehuurd: je een leuke avond bezorgen. De bijdrage daaraan van de kok neemt daarbij een belangrijke plaats in. Met zijn vijven hebben we heerlijk gegeten en gezeten.

Datum van bezoek: mei 2016
10 mei 2016 beoordeeld

Gelegen in een zijstraat, weg van de drukte. Je waant je in een compleet andere wereld bij binnenkomst. Ik zat naast de keuken waardoor ik alles kon zien wat ze deden. Professioneel, schoon en een geweldige houtskool oven. De gerechten waren fantastisch en de wijn die ons erbij aangeraden was smaakte perfect .

Datum van bezoek: juli 2015
29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk avondje gehad. Gestart aan de bar met een lekker drankje en daarna heerlijk gegeten. Top bediening, vriendelijk, vrolijk en vooruitziend. Echt een aanrader dit restaurant

Datum van bezoek: april 2016
25 april 2016 beoordeeld

We hebben hier afgelopen vrijdag met vrienden gegeten. De service was echt heel erg goed, in tegenstelling tot veel andere restaurants in Amsterdam. Ze waren snel, efficient, oplettend en heel aardig. Het restaurant is sfeervol ingericht en mede daardoor erg gezellig. Tenslotte was ook het eten echt heel goed met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De rhubarb crumble als toetje is echt een aanrader!!

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!