“Ruim een maand later, verder en steeds beter”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 764 van 4.006 Restaurants in Amsterdam
6 januari 2016 beoordeeld

Mijn enthousiasme over mijn eerste bezoek , infecteerde de nieuwsgierigheid van twee allerliefste vriendinnen : samen kijken . proeven en ervaren .... Ja hoor , daar gaan we .
Dit keer gereserveerd om teleurstelling te voorkomen. 1 voor 1 druppelden we binnen, goed opgevangen en prima geplaceerd. een glaasje Champagne op het nieuwe jaar werd een glas sekt. Goed, dan maar geen Champagne...Lekkere Sekt, fris en zacht in de mousse. De Kaart werd gepresenteerd en even later uitgelegd en uitgebreid met suggesties van die dag.
We kregen alle tijd , zaten goed en voelden ons al snel op ons gemak. Een van mijn gasten nam het Duivels-Ei en was er zeer enthousiast over. De andere twee voorgerechten waren de aanbevolen Inktvis salade met truffelaardappel. Wat werd ik daar blij van ! Veel, goed herkenbare Pulpo, en prachtig zacht, een fris/pittig sterk schuim met daarin krokante Chips van trufelaardappel, een stuk warme truffelaardappel en crudite van rode kool. De kool heb ik laten liggen ; niets mee gedaan in de keuken? Voegde ook qua smaak niks toe. de aanbevolen Pinot Grigio per glas, was een smakelijke ondersteuning van de zilte inktvis.
Laten we de rode wijn licht en soepel houden : Duitse Pinot Noir : een schitterend glas wijn , van rijp fruit dat toch beheerst bleef en lang bleef 'hangen '.
Met z'n drieen aan 1 Cote de Boeuf : op plank gepresenteerd. Mooi stuk vlees, milde rooksmaak, niet veel vet , het bot er nog aan , De enige echte man aan tafel mocht natuurlijk het vlees snijden ! Maar de volgende keer roep ik de charmante bediening terug en zeg ik : mooi stuk vlees, maar vraag maar aan de keuken of ze het voor ons willen trancheren ( goed Idee?). Ook al wegens ruimtegebrek en het ongemak van wiebelende glazen en borden . Bovendien kunnen ze dat in de Keuken vast VEEEL beter .... Drie lekkere sauzen/jus , frites en gemengde sla... en uiteindelijk alles schoon op , en we hebben het ons heel goed laten smaken.
Chocolade tot besluit dames ? Kent u dames die niet sneuvelen voor de suggestie alleen al? Hun chocoladedessert was oppermachtig , met kleine hapjes naar genoegen verorberd, zag ik terwijl ik zat te smikkelen van mijn Bread and Butter pudding. drie glaasjes Huxelrebe Beerenauslese erbij . Wederom bijzonder gecharmeerd van de zeer professionele bediening: hun rust en concentratie in alle drukte en hectiek. De warme aandacht en enthousiaste begeleiding bij het geserveerde en hun oog voor de noden van gasten.
Tot de volgende keer ! Ja , zeker !
klein advies: 3 couverts aan een grotere tafel zetten, De Cote de Boeuf voorstellen als :"zullen wij hem voor u snijden " en de dessertwijn in een wijnglas: flute werkt niet: wordt te alcoholisch en verliest geur en smaak . En , akoestiek...( zie eerdere recensies) : doeken op het hout? Gordijnen ?
Bedankt wederom !

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Cafe Panache
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Café Panache is trendy en hot. Een leuke bar, met daarachter verborgen een gaaf ingericht restaurant.

Ik heb een half jaar geleden hier gegeten en toen was de prijs kwaliteit goed in balans. Deze keer was het echter niet goed.

De ceviche van rode zeebaars was rauwe vis met daarover citroensap gesprenkeld. Het was absoluut niet zoals een echte ceviche hoorde te smaken.

De salade van soft Shell crab was met zoveel rode peper klaargemaakt, dat alle andere smaken ondergesneeuwd werden: je proefde niets meer van de crab.

3 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

wanneer je door het leuke café Panach loopt kom je achter in de zaak bij het restaurant. Een geweldige verrassing. Leuk modern en trendy restaurant met prima eten en drinken en goede vlotte bediening. Een bezoek meer dan waard.

2 december 2015 beoordeeld

Hier al twee keer geweest en twee keer de cote de boeuf gedeeld. Heerlijk mals en goed bereid. Ruime wijnkaart om een gepaste fles/glas bij je maaltijd te kiezen. Daarnaast is er ook ruimte om vooraf te borrelen (bijv. als je wacht op een groep). Het restaurant is gaaf ingericht en dat geeft een goede ambiance als je binnenkomt. Het adequate personeel is twee keer goed bevallen.

1 december 2015 beoordeeld

We waren er al eerder langs gelopen en het vertrouwde BAX binnen gegaan. Maar nu moest het er toch echt een keer van komen . Kleine entree vanaf de straat ( markt) maar nu goed verlicht en duidelijk aangegeven.
Binnen openbaarde zich een zee van ruimte , met warm licht , een hele leuke indeling , veel gezellig geroezemoes en zicht op een frisse open keuken. We hadden niet gereserveerd , en mijn wat oudere gast hoort niet meer op een barkruk, maar na enig overleg kregen we een prachtige tafel , bij de ingang. Correct opgevangen , hartelijk te woord gestaan en in goed overleg geplaceerd. De professionaliteit van de bediening had ik niet verwacht , viel dus meteen in goede zin op. De menu kaart ( alleen in het Engels , waarom is mij ontgaan) biedt leuke smaakcombinaties, vraagt om wat creativiteit van de gast , maar na de vriendelijke, rustige uitleg van de kaart en het Dagmenu wisten we het al :
Chevice van Coquilles vooraf , Eend als hoofdgerecht en tarte tatin op hun manier voor dessert. een fles Cab. Sauv erbij , en zonder gemopper kwam ook het kraanwater als tafelwater op tafel.
Lekker bruinbrood met zachtkruidige olie.
Het eten werd met goede tussenpozen geserveerd. We hadden niet verwacht zo lekker , en zo goed , zo smaakvol geserveerd, en met ruime porties geconfronteerd te worden. Dat ze door het verwachtingspatroon heen braken , ligt ook aan wat ik hier verder in deze buurt gewend was ...rond de markt.
De coquiles / coquille : 1 in dunne plakjes , kreeg een heerlijk friszuur schuim mee , met appel en yuzu. Smullen ...nog een portie vragen ?
De eend was van een perfecte cuisson , sappig en zacht , gelukkig niet helemaal stukgesneden, met de explosie van een Pommes Dauphine, en veel verschillende bereidingen van biet. Goede portie !
de tarte tatin ( Ja , onze Johannes van Dam zou hiervoor die naam niet gebruiken...) Was lekker warm , had nog beet, en kwam met sauce anglaise en vanille ijs.
We keken elkaar tevreden en licht verwonderd aan : dit moois( inclusief de aantrekkelijke bediening ) hadden we niet verwacht toen we twee uur geleden erop uit gingen om ergens even wat te eten....

suggesties : brood aanvullen. Akoestiek is slecht, je moet al snel harder praten

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!