“onverwachts lekker met uitstekende bediening”
Beoordeling van Cafe Panache

Cafe Panache
Reserveren met
Cafe Panache is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 857 van 4.138 Restaurants in Amsterdam
1 december 2015 beoordeeld

We waren er al eerder langs gelopen en het vertrouwde BAX binnen gegaan. Maar nu moest het er toch echt een keer van komen . Kleine entree vanaf de straat ( markt) maar nu goed verlicht en duidelijk aangegeven.
Binnen openbaarde zich een zee van ruimte , met warm licht , een hele leuke indeling , veel gezellig geroezemoes en zicht op een frisse open keuken. We hadden niet gereserveerd , en mijn wat oudere gast hoort niet meer op een barkruk, maar na enig overleg kregen we een prachtige tafel , bij de ingang. Correct opgevangen , hartelijk te woord gestaan en in goed overleg geplaceerd. De professionaliteit van de bediening had ik niet verwacht , viel dus meteen in goede zin op. De menu kaart ( alleen in het Engels , waarom is mij ontgaan) biedt leuke smaakcombinaties, vraagt om wat creativiteit van de gast , maar na de vriendelijke, rustige uitleg van de kaart en het Dagmenu wisten we het al :
Chevice van Coquilles vooraf , Eend als hoofdgerecht en tarte tatin op hun manier voor dessert. een fles Cab. Sauv erbij , en zonder gemopper kwam ook het kraanwater als tafelwater op tafel.
Lekker bruinbrood met zachtkruidige olie.
Het eten werd met goede tussenpozen geserveerd. We hadden niet verwacht zo lekker , en zo goed , zo smaakvol geserveerd, en met ruime porties geconfronteerd te worden. Dat ze door het verwachtingspatroon heen braken , ligt ook aan wat ik hier verder in deze buurt gewend was ...rond de markt.
De coquiles / coquille : 1 in dunne plakjes , kreeg een heerlijk friszuur schuim mee , met appel en yuzu. Smullen ...nog een portie vragen ?
De eend was van een perfecte cuisson , sappig en zacht , gelukkig niet helemaal stukgesneden, met de explosie van een Pommes Dauphine, en veel verschillende bereidingen van biet. Goede portie !
de tarte tatin ( Ja , onze Johannes van Dam zou hiervoor die naam niet gebruiken...) Was lekker warm , had nog beet, en kwam met sauce anglaise en vanille ijs.
We keken elkaar tevreden en licht verwonderd aan : dit moois( inclusief de aantrekkelijke bediening ) hadden we niet verwacht toen we twee uur geleden erop uit gingen om ergens even wat te eten....

suggesties : brood aanvullen. Akoestiek is slecht, je moet al snel harder praten

6 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering binnen gelopen maar er werd een plekje vrij gemaakt..
We werden door ene 'buster' geholpen welke ons piekfijn uitlegde wat de gerechten inhielden en gaf ons tevens wat advies op basis van onze wensen.
Werd geregeld gevraagd of alles naar wens was, drankjes werden tijdig gevraagd en het eten was heerlijk. Fijne smaken en goede combinaties. Een topdiner gehad en kom hier zeker weer!

27 oktober 2015 beoordeeld

Super gezellig restaurant, druk veel te zien een geweldige kaart met voor ieder wat wils! Vis, Vlees of vegetarisch het is er allemaal, lekkere wijn of Pitchers met cocktails.
De bediening was erg attend en kom hier ook zeker terug.

Een punt van aandacht is de borrel kaart, daar staat gewoon net te weinig op wanneer je aan de prachtige bar van een HEINEKEN biertje staat te genieten.

26 oktober 2015 beoordeeld

We hebben ons laten verrassen. En een verrassing was het. Veel kleine en heel lekkere gerechten. Bovendien kregen we goede adviesen over bijpassende wijnen.

23 oktober 2015 beoordeeld

Cafe Panache is een sfeervol restaurant in Amsterdam Oud West met een leuk concept, zeker voor groepjes mensen. Volwaardige gerechten kunnen worden gedeeld, en in wat groter groepje leuk worden gecombineerd. De kwaliteit is zeer goed. De cote de boeuf perfect. De vis perfect gegaard. de bediening is erg efficient. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Eentje om te onthouden.

Bedank R. B

Reizigers die Cafe Panache bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Panache geweest? Deel je ervaringen!