“Lekker gegeten en fijne sfeer!”
Beoordeling van De kleine Valk - GESLOTEN

De kleine Valk
Keukens: Internationaal
Wijk: Oude Pijp
Beschrijving: Restaurant & Lounge bar
30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ligging in de pijp van Amsterdam. Mooi interieur en goede bediening! Lekker gegeten en fijne sfeer! Juiste prijskwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: januari 2016

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zakelijke lunch. De zaak was al een tijdje. open. Het schoonmaakpersoneel liep echter nog met de stofzuiger rond. Brood was vers en goed belegd. Het broodje met carpaccio viel tegen. Leek of het vlees net over datum was. Smaak was er wel maar de kleur en tekstuur van het vlees was anders. Personeel uitermate vriendelijk en attent. De handvatten van het toilet zijn apart. Wel een prettig uitzicht wanneer je plaatsneemt op de wc.

Datum van bezoek: mei 2016
1 mei 2016 beoordeeld

geen prettige ervaring gehad bij de kleine Valk. De lunch van ons bestond uit een gehaktbal met brood, nachos en frietjes. De gehaktbal was smakeloos en er zat nul structuur aan, het brood was oud. De nachos waren redelijk en het frituurvet van de frietjes mag wel eens vervangen worden.

De bediening was vrij onhartelijk en wij voelden ons bezwaard er iets van te zeggen.

geen herhaling voor ons bij Valk

Datum van bezoek: mei 2016
15 april 2016 beoordeeld

Een mooie sfeervolle locatie met vriendelijke mensen. Fijne wijnen. Terras is leuk verlicht en zo nodig verwarmt, Hele fijne plek voor een middagborrel in de zon.

Datum van bezoek: maart 2016
10 april 2016 beoordeeld

We hebben hier gegeten na een zakelijk dealer event met diverse klanten.
De bediening was snel en zeer vriendelijk.
Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2016