“Lekker gegeten en fijne sfeer!”
Beoordeling van De kleine Valk

De kleine Valk
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
De kleine Valk is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.552 van 4.047 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Restaurant & Lounge bar
30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ligging in de pijp van Amsterdam. Mooi interieur en goede bediening! Lekker gegeten en fijne sfeer! Juiste prijskwaliteit verhouding!

Schrijf een beoordeling

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zakelijke lunch. De zaak was al een tijdje. open. Het schoonmaakpersoneel liep echter nog met de stofzuiger rond. Brood was vers en goed belegd. Het broodje met carpaccio viel tegen. Leek of het vlees net over datum was. Smaak was er wel maar de kleur en tekstuur van het vlees was anders. Personeel uitermate vriendelijk en attent. De handvatten van het toilet zijn apart. Wel een prettig uitzicht wanneer je plaatsneemt op de wc.

1 mei 2016 beoordeeld

geen prettige ervaring gehad bij de kleine Valk. De lunch van ons bestond uit een gehaktbal met brood, nachos en frietjes. De gehaktbal was smakeloos en er zat nul structuur aan, het brood was oud. De nachos waren redelijk en het frituurvet van de frietjes mag wel eens vervangen worden.

De bediening was vrij onhartelijk en wij voelden ons bezwaard er iets van te zeggen.

geen herhaling voor ons bij Valk

15 april 2016 beoordeeld

Een mooie sfeervolle locatie met vriendelijke mensen. Fijne wijnen. Terras is leuk verlicht en zo nodig verwarmt, Hele fijne plek voor een middagborrel in de zon.

10 april 2016 beoordeeld

We hebben hier gegeten na een zakelijk dealer event met diverse klanten.
De bediening was snel en zeer vriendelijk.
Een aanrader.

Reizigers die De kleine Valk bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De kleine Valk geweest? Deel je ervaringen!