“heerlijk eten doe je hier”
Beoordeling van Restaurant RED

Restaurant RED
Geclassificeerd als nr. 208 van 4.658 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Restaurant Red is met haar unieke concept, kreeft en tournedos, dé hotspot in hartje Amsterdam en brengt u een warme ‘Parijse’ ambiance. Gelegen in een prachtig grachtenpand, daar waar de Keizersgracht de nieuwe Spiegelstraat kruist, is het restaurant al vijf jaar een must voor culinaire liefhebbers van kreeft, tournedos, champagne en mooie wijnen. Red is befaamd om haar gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en hoogstaande kwaliteit. Graag verwelkomen wij u in Restaurant Red! Onze keuken is van maandag t/m woensdag van 18:00 tot 23:00 uur geopend, donderdag t/m zaterdag van 18:00 tot 24:00 uur en op zondag van 17:00 tot 23:00 uur en daarmee uitermate geschikt voor de late eters.
6 november 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer gegeten in dit restaurant, zeer smaakvol ingericht en heel heel lekker gegeten. De Kreeft is uitmuntend. Een echte aanrader als je met twee lekker en romantisch wenst te eten.

Datum van bezoek: november 2018

14 oktober 2018 beoordeeld

zeer romantische avond gehad, top eten. was destijds een place to be in Amsterdam, Heerlijk voor wie van 'rood' houdt.

Datum van bezoek: december 2017
4 oktober 2018 beoordeeld

We hebben met een groep gegeten, de steak rossini was heerlijk precies zoals ik hem wilde. Zoals altijd valt over smaak te twisten maar ik vond het prima.De vriendelijk bediening was ook top.

Gezellig gezeten, mooie start voor een avondje Amsterdam

Datum van bezoek: september 2018
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 10 vrienden bij Red geweest. Ontzettend vriendelijke ontvangst. Goede bediening, en schone toiletten.

Helaas was de kreeft te taai en de tournedos doorgebakken. De ruimte was tot de laatste tafel toe bezet. Let op de aankomsttijd..! Je kan hier niet een avond doorbrengen.

Had er meer van verwacht.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst naar het Rijksmuseum geweest en daarna belanden we in dit restaurant. Heerlijk gegeten en gedronken, personeel zeer vriendelijk . Echt een aanrader!!!!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurant RED bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant RED geweest? Deel je ervaringen!