“Solide formule”

Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Restaurant Red is met haar unieke concept, kreeft en tournedos, dé hotspot in hartje Amsterdam en brengt u een warme ‘Parijse’ ambiance. Gelegen in een prachtig grachtenpand, daar waar de Keizersgracht de nieuwe Spiegelstraat kruist, is het restaurant al vijf jaar een must voor culinaire liefhebbers van kreeft, tournedos, champagne en mooie wijnen. Red is befaamd om haar gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en hoogstaande kwaliteit. Graag verwelkomen wij u in Restaurant Red! Onze keuken is van maandag t/m woensdag van 18:00 tot 23:00 uur geopend, donderdag t/m zaterdag van 18:00 tot 24:00 uur en op zondag van 17:00 tot 23:00 uur en daarmee uitermate geschikt voor de late eters.
16 september 2018 beoordeeld

Foutloos, zonder twijfel prima kwaliteit tegen voor Amsterdamse begrippen zeer redelijke prijzen. Overgesimplificeerd: 2 luxe gerechten vormen de basis van de menukaart: kreeft en tournedos. Maar die zijn dan ook verukkelijk. Daarnaast wat voor- en nagerechten. Ik meen te mogen opmerken dat de kaasplank wat extra aandacht nodig heeft (of lagere prijs). De eetzaal is buitengewoon sfeervol. De bediening is absoluut top en weet feilloos op de gasten in te spelen. De wijnkaart is doeltreffend en zeer redelijk qua prijsstelling. Dit alles op een toplocatie aan de grachten.

Datum van bezoek: september 2018

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanbevelen van vele vrienden hier gaan eten. Helaas niet echt overtuigd van de kwaliteit van het eten. De kreeft was top (9/10) maar de tournedos moesten terug naar de keuken omdat deze finaal doorgebakken waren. Bij het verkrijgen van nieuwe tournedos bleken deze niet warm genoeg aangebakken te zijn geweest....jammer! Maar genoeg negatief...de service is outstanding! Uniek in Amsterdam denk ik zelfs. Daarnaast is de locatie super en hebben we uiteindelijk een gezellige avond gehad. Een search volgt er dan ook zeker

Datum van bezoek: juni 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De soep en de kreeft zijn hier altijd heerlijk. De bediening is attent, vriendelijk en professioneel. Prijs/kwaliteit klopt hier zeker.

Datum van bezoek: mei 2018
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot laat kunt u hier kreeft en biefstuk eten met heerlijke patatten en salade.
Diverse voorafjes en toetjes.
Er zijn diverse goede wijnen op de kaart en het is leuk om te zitten. Veel spiegels, goed zicht.
De bediening is attent en servicegericht.
Bespreken aan te raden.

Datum van bezoek: mei 2018
PatriciaDSilva, Manager van Restaurant RED, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Beste Marc,

Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je er van genoten hebt.

Vriendelijke groet,
Team RED

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Restaurant Red worden alleen voor -en hoofdgerechten van kreeft & tournedos geserveerd.
Prachtige wijnen op wijnkaart voor goede prijzen.

Datum van bezoek: maart 2018
PatriciaDSilva, Manager van Restaurant RED, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2018

Beste Raifah,

Dank je wel voor je feedback! We zijn er g blij om te lezen dat je een fijne avond gehad hebt in ons restaurant.

Met vriendelijke groeten,
Team RED

Reizigers die Restaurant RED bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant RED geweest? Deel je ervaringen!