“Fijn restaurant ”

Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Restaurant Red is met haar unieke concept, kreeft en tournedos, dé hotspot in hartje Amsterdam en brengt u een warme ‘Parijse’ ambiance. Gelegen in een prachtig grachtenpand, daar waar de Keizersgracht de nieuwe Spiegelstraat kruist, is het restaurant al vijf jaar een must voor culinaire liefhebbers van kreeft, tournedos, champagne en mooie wijnen. Red is befaamd om haar gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en hoogstaande kwaliteit. Graag verwelkomen wij u in Restaurant Red! Onze keuken is van maandag t/m woensdag van 18:00 tot 23:00 uur geopend, donderdag t/m zaterdag van 18:00 tot 24:00 uur en op zondag van 17:00 tot 23:00 uur en daarmee uitermate geschikt voor de late eters.
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De soep en de kreeft zijn hier altijd heerlijk. De bediening is attent, vriendelijk en professioneel. Prijs/kwaliteit klopt hier zeker.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot laat kunt u hier kreeft en biefstuk eten met heerlijke patatten en salade.
Diverse voorafjes en toetjes.
Er zijn diverse goede wijnen op de kaart en het is leuk om te zitten. Veel spiegels, goed zicht.
De bediening is attent en servicegericht.
Bespreken aan te raden.

PatriciaDSilva, Manager van Restaurant RED, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Marc,

Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je er van genoten hebt.

Vriendelijke groet,

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Restaurant Red worden alleen voor -en hoofdgerechten van kreeft & tournedos geserveerd.
Prachtige wijnen op wijnkaart voor goede prijzen.

PatriciaDSilva, Manager van Restaurant RED, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2018

Beste Raifah,

Dank je wel voor je feedback! We zijn er g blij om te lezen dat je een fijne avond gehad hebt in ons restaurant.

Met vriendelijke groeten,

22 februari 2018 beoordeeld

Nadat we het tijdens een eerder bezoek wat minder hadden getroffen, was het bij de herkansing helemaal geweldig. We hebben heerlijk gezeten, gegeten en gedronken.
Onze waardering voor RED is hierdoor volledig geRED!!!
Dank u wel en graag tot een volgende keer!

Beste Klaas,

Dank je wel voor je feedback en voor de herkansing! Wij zijn erg blij om te horen dat u het leuk en lekker vond.

Tot de volgende keer!

21 november 2017 beoordeeld

Ik was hier met de gehele familie (8 personen) op uitnodiging van mijn nichtje. Hoewel er tijdens ons bezoek het een en ander fout ging, werd het mij door datzelfde nichtje verboden om dit restaurant een matige beoordeling te geven.
Het moet gezegd worden dat het een gezellig en leuk restaurant is. Spiegels in verschillende maten en uitvoeringen geven het interieur een ruimtelijke uitstraling.
Het restaurant legt zich vooral toe op Canadese kreeft en tournedos en mengelingen (surf & turf) hiervan. Al deze gerechten waren goed bereid en smaakten heerlijk.
Mijn nichtje was hier al eens eerder geweest en gaf hoog op van de bouillabaisse, die hier als voorgerecht wordt geserveerd. We kregen echter al vooraf te horen dat de bouillabaisse op was. Dat was een moeilijk te verteren teleurstelling.
Om dat we ook nog wat te vieren hadden bestelden we een fles feestelijke bubbels, helaas deze was hopeloos lauw. Hier was nog over heen te komen. We vroegen om extra water bij het eten, maar het arriveerde nooit. We bestelden een glaasje sherry voor oma en dat hadden ze niet. Dan maar een glaasje vermout, ook dat was er niet. Het meisje dat ons bediende was een schat, maar miste de ervaring.
Ondanks dat was de gezelligheid er niet minder om. Dessert was lekker en het was een hele leuke avond.
Nichtje heeft zich over de gang van zaken bij de leiding van het restaurant beklaagd. Ze namen de klacht serieus en het op een bevredigende manier met ons opgelost!
We komen daarom spoedig weer terug voor een revanche!
Graag tot ziens!

Felipa F, Manager van Restaurant RED, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2017

Geachte meneer Dekker,

Heel erg bedankt voor uw feedback. Vervelend dat de avond niet helemaal soepel is gelopen. Gelukkig hebben wij inmiddels contact met elkaar gehad en tot een goede oplossing kunnen komen. Vanzelfsprekend hopen wij u snel weer bij RED te mogen ontvangen. Fijne dag en tot ziens!

Reizigers die Restaurant RED bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant RED geweest? Deel je ervaringen!