“Perfect”

Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Restaurant Red is met haar unieke concept, kreeft en tournedos, dé hotspot in hartje Amsterdam en brengt u een warme ‘Parijse’ ambiance. Gelegen in een prachtig grachtenpand, daar waar de Keizersgracht de nieuwe Spiegelstraat kruist, is het restaurant al vijf jaar een must voor culinaire liefhebbers van kreeft, tournedos, champagne en mooie wijnen. Red is befaamd om haar gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en hoogstaande kwaliteit. Graag verwelkomen wij u in Restaurant Red! Onze keuken is van maandag t/m woensdag van 18:00 tot 23:00 uur geopend, donderdag t/m zaterdag van 18:00 tot 24:00 uur en op zondag van 17:00 tot 23:00 uur en daarmee uitermate geschikt voor de late eters.
31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd kan men genieten van een heerlijke tournedos die nooit zal teleurstellen wegens perfectie van de bereiding. Ook het interieur doet niks af aan uw ervaring. De service verschilt van redelijk tot uitstekend.

3 maart 2017 beoordeeld

erg lekker gegeten, tournado of kreef, de sfeer is goed en de bedienning personeel erg attent, een aanrrader.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Me vriend en ik hebben heerlijk gegeten. Het menu was kort maar krachtig niet teveel keuze. Kaviaar gekozen om het een keer te proberen en de Kreeft was heerlijk! Personeel was top!! Mooi van binnen & op een mooie plek. We komen zeker vaker terug!! Telefoon waren we vergeten netjes opgebeld door het restaurant.super!

14 februari 2017 beoordeeld

Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. De keus is: kreeft en/of tournedos. Geen probleem, het smaakt voortreffelijk. Mooie wijnkaart.

6 februari 2017 beoordeeld

Als passant naar binnen gekeken en het leek ons wel aansprekend. De keuze was niet groot op de kaart maar als je van een goede biefstuk houdt ben je hier aan het goede adres. Wij kozen voor surf en turf met een goede fles wijn. Uitstekende lunch geserveerd door een prettige bediening.

Reizigers die Restaurant RED bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant RED geweest? Deel je ervaringen!