“Top restaurant”
Beoordeling van Restaurant RED

Restaurant RED
Reserveren met
Restaurant RED is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 105 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Restaurant Red is met haar unieke concept, kreeft en tournedos, dé hotspot in hartje Amsterdam en brengt u een warme ‘Parijse’ ambiance. Gelegen in een prachtig grachtenpand, daar waar de Keizersgracht de nieuwe Spiegelstraat kruist, is het restaurant al vijf jaar een must voor culinaire liefhebbers van kreeft, tournedos, champagne en mooie wijnen. Red is befaamd om haar gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en hoogstaande kwaliteit. Graag verwelkomen wij u in Restaurant Red! Onze keuken is van maandag t/m woensdag van 18:00 tot 23:00 uur geopend, donderdag t/m zaterdag van 18:00 tot 24:00 uur en op zondag van 17:00 tot 23:00 uur en daarmee uitermate geschikt voor de late eters.
25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Me vriend en ik hebben heerlijk gegeten. Het menu was kort maar krachtig niet teveel keuze. Kaviaar gekozen om het een keer te proberen en de Kreeft was heerlijk! Personeel was top!! Mooi van binnen & op een mooie plek. We komen zeker vaker terug!! Telefoon waren we vergeten netjes opgebeld door het restaurant.super!

Schrijf een beoordeling

14 februari 2017 beoordeeld

Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. De keus is: kreeft en/of tournedos. Geen probleem, het smaakt voortreffelijk. Mooie wijnkaart.

6 februari 2017 beoordeeld

Als passant naar binnen gekeken en het leek ons wel aansprekend. De keuze was niet groot op de kaart maar als je van een goede biefstuk houdt ben je hier aan het goede adres. Wij kozen voor surf en turf met een goede fles wijn. Uitstekende lunch geserveerd door een prettige bediening.

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we lekker gegeten heerlijke wijnen een leuk restaurant vriendelijk personeel. We komen hier graag weer terug

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier altijd goed. Kreeft en rood vlees. Andere smaken zijn er niet. Geen keuzestress hier dus. Bediening is altijd voorkomend. Het is niet exceptioneel. Of zo heerlijk volks qua sfeer en sappig als de biefstuk van Loetje, maar het is het beste alternatief aan de gracht als je in een mooie omgeving op een goed niveau kreeft of rood vlees wilt eten tegen zeer redelijke prijzen met een goede bediening.

Reizigers die Restaurant RED bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant RED geweest? Deel je ervaringen!