“Goed”

Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Restaurant Red is met haar unieke concept, kreeft en tournedos, dé hotspot in hartje Amsterdam en brengt u een warme ‘Parijse’ ambiance. Gelegen in een prachtig grachtenpand, daar waar de Keizersgracht de nieuwe Spiegelstraat kruist, is het restaurant al vijf jaar een must voor culinaire liefhebbers van kreeft, tournedos, champagne en mooie wijnen. Red is befaamd om haar gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en hoogstaande kwaliteit. Graag verwelkomen wij u in Restaurant Red! Onze keuken is van maandag t/m woensdag van 18:00 tot 23:00 uur geopend, donderdag t/m zaterdag van 18:00 tot 24:00 uur en op zondag van 17:00 tot 23:00 uur en daarmee uitermate geschikt voor de late eters.
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier altijd goed. Kreeft en rood vlees. Andere smaken zijn er niet. Geen keuzestress hier dus. Bediening is altijd voorkomend. Het is niet exceptioneel. Of zo heerlijk volks qua sfeer en sappig als de biefstuk van Loetje, maar het is het beste alternatief aan de gracht als je in een mooie omgeving op een goed niveau kreeft of rood vlees wilt eten tegen zeer redelijke prijzen met een goede bediening.

20 januari 2017 beoordeeld

Gekozen voor de kreeft die goed klaar gemaakt was. Jammer dat men vergeten was de Beurre du Chef erbij te serveren. Jammer dat de zachte vulling van het warm chocolade taartje (eerder met blauwe kaas. Verrukkelijk was dat), gewijzigd is.

24 december 2016 beoordeeld

Je wordt altijd gastvrij ontvangen, prima en vriendelijke service, het eten is meestal lekker, een restaurant dat zeker de moeite waard is om regelmatig naar toe te gaan.

16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten me zijn vieren....... Beste kreeften en tournedos van Amsterdam.... vlotte en vakbekwame bediening.... perfecte wijnen.... goed op smaak en temperatuur..... en een mooie prijs-kwaliteitverhouding ..... het is dat ik in Utrecht woon anders zat ik hier wekelijks

7 december 2016 beoordeeld

Wat opvalt is dat je geen uitgebreide keuze hebt op de menukaart maar wat er op staat is dan ook top. Tournedos of kreeft of een combinatie, daar komt het eigenlijk op neer. Geserveerd met smaakvolle friet en een groene salade. Als je dit vantevoren realiseert kun je echt prima eten! Als nagerecht is het kaasplankje met een glas port ook aan te raden... In de winter is een plekje bij de deur niet aan te raden want bij binnenkomst van gasten komt er een flinke vlaag kou naar binnen. Zowel tournedos als kreeft heel lekker dus wie niet kan kiezen, neem surf&turf! Een bezoekje waard.

Reizigers die Restaurant RED bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant RED geweest? Deel je ervaringen!