“Gastvrij ontvangen”

Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Restaurant Red is met haar unieke concept, kreeft en tournedos, dé hotspot in hartje Amsterdam en brengt u een warme ‘Parijse’ ambiance. Gelegen in een prachtig grachtenpand, daar waar de Keizersgracht de nieuwe Spiegelstraat kruist, is het restaurant al vijf jaar een must voor culinaire liefhebbers van kreeft, tournedos, champagne en mooie wijnen. Red is befaamd om haar gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en hoogstaande kwaliteit. Graag verwelkomen wij u in Restaurant Red! Onze keuken is van maandag t/m woensdag van 18:00 tot 23:00 uur geopend, donderdag t/m zaterdag van 18:00 tot 24:00 uur en op zondag van 17:00 tot 23:00 uur en daarmee uitermate geschikt voor de late eters.
Duizel, Nederland
2 beoordelingen
“Gastvrij ontvangen”
Beoordeeld op 24 december 2016

Je wordt altijd gastvrij ontvangen, prima en vriendelijke service, het eten is meestal lekker, een restaurant dat zeker de moeite waard is om regelmatig naar toe te gaan.

• Bezocht November, 2016

Bediening
    Prijs-kwaliteit
    Sfeer
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
16 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Top in Amsterdam”
Beoordeeld op 16 december 2016 via mobiele applicatie

Top gegeten me zijn vieren....... Beste kreeften en tournedos van Amsterdam.... vlotte en vakbekwame bediening.... perfecte wijnen.... goed op smaak en temperatuur..... en een mooie prijs-kwaliteitverhouding ..... het is dat ik in Utrecht woon anders zat ik hier wekelijks

Bezocht December, 2016
Eindhoven, Nederland
Niveau 6 bijdrager
110 beoordelingen
66 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
“Kaart kort maar krachtig!”
Beoordeeld op 7 december 2016

Wat opvalt is dat je geen uitgebreide keuze hebt op de menukaart maar wat er op staat is dan ook top. Tournedos of kreeft of een combinatie, daar komt het eigenlijk op neer. Geserveerd met smaakvolle friet en een groene salade. Als je dit vantevoren realiseert kun je echt prima eten! Als nagerecht is het kaasplankje met een glas port ook aan te raden... In de winter is een plekje bij de deur niet aan te raden want bij binnenkomst van gasten komt er een flinke vlaag kou naar binnen. Zowel tournedos als kreeft heel lekker dus wie niet kan kiezen, neem surf&turf! Een bezoekje waard.

• Bezocht December, 2016
Leusden
Niveau 6 bijdrager
382 beoordelingen
206 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 171 nuttige stemmen
“Prima vader-dochter restaurant”
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Mooi gelegen op de Keizersgracht is dit Frans aandoenend restaurant een prima plek om als vader met je in Amsterdam wonende dochter te dineren. De kaart is niet erg uitgebreid maar wat erop staat heerlijk. En daar gaat het om. Liefhebber zijnde van kreeft kon ik mijn lol op met een prima Canadese variant met op verzoek truffelmayonaise. Frieten en salade redelijk standaard hoewel het brood vooraf weer bovengemiddeld was. Uitstekende wijnen en vriendelijke dames in de bediening. De ambiance is mooi en zeker niet een rode tondeldoos als de naam doet vermoeden. Aanrader dus.

Bezocht November, 2016
Amsterdam, Nederland
Niveau 5 bijdrager
59 beoordelingen
37 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Niet bijzonder”
Beoordeeld op 1 november 2016

Best aardig gegeten, maar prijs-kwaliteit is niet al te best.
Met andere woorden: te duur voor wat je krijgt.
Mist sfeer en de geur van oud frituurvet in het hele restaurant draagt niet bij aan de beleving.

• Bezocht December, 2015
Clemens1973, Manager van Restaurant RED, reageerde op deze beoordeling, 5 november 2016
Bedankt voor uw feedback.
Ik vind het vervelend om te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. De geur van oud frituurvet is iets wat helemaal nooit mag gebeuren en zal dit ook met onze chef bespreken.

Reizigers die Restaurant RED bekeken, bekeken ook

In Restaurant RED geweest? Deel je ervaringen!