“Voor de herhaling vatbaar”
Beoordeling van The Seafood Bar Spui

The Seafood Bar Spui
Geclassificeerd als nr. 107 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
2 november 2018 beoordeeld

Ik ging er voor de tweede keer heen, maar deze keer met het hele gezin.Ik had aangegeven dat om bepaalde redenen ik achterin het restaurant wilde zitten en daar hielden ze ook rekening mee.Verder smaakte het eten fantastisch en hebben we een fantastische avond gehad.Het enige minpuntje was de King Crab salade. Er staat niet aangegeven hoeveel je krijgt en wat er precies in de salade zit. Maar vergeleken met wat je voorgeschoteld kreeg, vond ik de prijs het niet waard.

Datum van bezoek: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

31 oktober 2018 beoordeeld

Goede ontvangst, de lange wachttijd goed opgevolgd, we hadden niet gereserveerd en kregen te horen dat we 45' min. moesten wachten. We mochten echter aperitieven en hapje, voorgerecht bij de bar nemen. Amuse tijdens het wachten gekregen. We hebben echter geen 45' min. moeten wachten. Goede, vriendelijke bediening, heel lekker eten! Gamba's en mixed grill (het enige spijtige is dat door de portie en koud bord het eten snel afgekoeld was).

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week voortrekkelijk gegeten bij t spui. Eten was subliem! Een hele aangename ervaring met vriendelijk personeel die heel aandachtig de tijd voor je nam. Onze serveerster Naomie was erg amicaal en atent. Zeker een aanrader !

Joke

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was voor het eerst bij de Seafoodbar in Amsterdam en ik heb genoten. Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk en had alles goed uitgelegd. Naomi bedankt! Zeker een aanrader als ik weer naar Amsterdam ga.

16 september 2018 beoordeeld

We hadden niet zo'n grote honger dus lekker aan de bar gezeten. Heerlijk zitten genieten van oesters, en vele kleine hapjes.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die The Seafood Bar Spui bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Seafood Bar Spui geweest? Deel je ervaringen!