“Goede burgers”

Smokin' Barrels
Geclassificeerd als nr. 636 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Barbecue
10 juni 2017 beoordeeld

De burgers waren goed gegaard en er was voldoende keuze op de kaart. De surf en turf is een mooie optie! Het enige nadeel was dat het wachten op de drankjes lang duurde. Bediening was erg meedenkend.

Datum van bezoek: april 2017

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen was er helaas geen plek. Op het terras is het redelijk gerieflijk. Er mist helaas één afgesloten zijde vanwege anti-rook regelgeving (absurd). De burgers waren uitstekend evenals de spareribs. Jammer dat de frietjes pas tijdens de koffie kwamen en dat er lauwe melk was gebruikt voor de cappuccino.

Datum van bezoek: april 2017
11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had tafeltje voor twee gereserveerd. Wij zaten boven. Mijn tafelgenoot had veel keuze uit speciale biertjes van de erg slecht leesbare menukaart.
Als hoofdgerecht een 'surf & turf' hamburger met halve kreeft en een 'Mens steak' van 300 gram met extra ganzenlever (a €8,95).
De ganzenlever bleek een super dun plakje op de steak te zijn, die je amper proefde. Het vlees was best okay, maar het scherpe mes is echt nodig om er doorheen te komen.
Omdat we ruim een uur moesten wachten op het eten, kregen we van de erg aardige bediening een gratis drankje.
Het aantal toetjes is helaas heel beperkt, waardoor we noodgedwongen afsloten met een koffie.

Datum van bezoek: januari 2017
15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergelijkbaar met Drovers Dog, en een minimalistische vergelijking met het hard rock cafe. Wel super attent personeel. Eten was okay

Datum van bezoek: december 2016
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet zozeer de plaats voor foodies. Veel te luidruchtig om van je eten te kunnen genieten. Enkel aan de bar nog plaats en eten was niet bijzonder...

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Smokin' Barrels bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Smokin' Barrels geweest? Deel je ervaringen!