“Best okay”

Smokin' Barrels
Geclassificeerd als nr. 636 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Barbecue
11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had tafeltje voor twee gereserveerd. Wij zaten boven. Mijn tafelgenoot had veel keuze uit speciale biertjes van de erg slecht leesbare menukaart.
Als hoofdgerecht een 'surf & turf' hamburger met halve kreeft en een 'Mens steak' van 300 gram met extra ganzenlever (a €8,95).
De ganzenlever bleek een super dun plakje op de steak te zijn, die je amper proefde. Het vlees was best okay, maar het scherpe mes is echt nodig om er doorheen te komen.
Omdat we ruim een uur moesten wachten op het eten, kregen we van de erg aardige bediening een gratis drankje.
Het aantal toetjes is helaas heel beperkt, waardoor we noodgedwongen afsloten met een koffie.

Datum van bezoek: januari 2017

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergelijkbaar met Drovers Dog, en een minimalistische vergelijking met het hard rock cafe. Wel super attent personeel. Eten was okay

Datum van bezoek: december 2016
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet zozeer de plaats voor foodies. Veel te luidruchtig om van je eten te kunnen genieten. Enkel aan de bar nog plaats en eten was niet bijzonder...

Datum van bezoek: november 2016
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant is dit de sfeer drankjes helemaal top. Het eten is echt heerlijk spar ribs het vlees is heerlijk wat een top Chef!

Datum van bezoek: oktober 2016
27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren bij dit restaurant geweest. Groot fan van de royale with cheese (alleen al omdat het me aan Pulp Fiction doet denken) heerlijke burger! Wel snel eten want de sappen van het vlees etc. lopen eruit.

De laatste keer de 'lets go spanish' gegeten. De iberico kaas en chorizo waren heerlijk op de burger. Broodje was een beetje te hard van de grill, maar dit heb ik hier nooit eerder gehad.

Top restaurant om lekker wat te eten, met een lekker speciaal biertje erbij!

Het terras buiten is zo ingericht dat je zelfs in de winter in de stromende regen, warm en droog buiten kan zitten. Zomers krijg je uiteraard lekker het zonnetje op je bol.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Smokin' Barrels bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Smokin' Barrels geweest? Deel je ervaringen!