Beoordeeld op 17 februari 2019

Prima hotel. Gelegen bij de Amsterdam arena. Auto parkeren kan bij hotel, maar ook bij Arena P&R, dat is voordeliger als je Amsterdam gaat bezoeken, let wel op de voorwaarden. Het hotel heeft prima kamers en een goed ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 19 januari 2019 via mobiele applicatie

- Kamer was koud bij binnenkomst en slecht warm te krijgen.
- Badkamer koud.
- Handdoeken te weinig.
- Parkeerkosten openbaar (€20 per dag).

+ Bed.
+ locatie, tegenover Station Bijlmer ArenA.
+ mooi uitzicht.

Datum van verblijf: januari 2019
Silvia E, General Manager van Courtyard Amsterdam Arena Atlas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw verblijf in het Courtyard Amsterdam Arena Atlas hotel en tevens ook voor de tijd die u genomen heeft voor het invullen van de enquete over uw verblijf.

Wij hebben de opmerkingen betreft de kamertemperatuur en handdoeken doorgegeven aan de desbetreffende afdeling.
Uiteraard zijn we ook erg blij te horen over uw positieve feedback.

Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en tijd die u heeft genomen voor deze enquete.

We hopen u van harte in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Silvia Exposito
General Manager

Beoordeeld op 8 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi nieuwer hotel. Prima ontbijt en een mooie schone kamer met een uitstekend bed.

Het hotel ligt op een steenworp afstand van het Metro station. Van hieruit ben je binnen 15min op het centraal station van Amsterdam.

De Johan Cruyff arena ligt ongeveer naast het hotel.

Al met al een prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 13 december 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en kregen we een gratis upgrade, super nette kamer, lekker bed en een mooie badkamer. Afas live, Arena en de Ziggodome zitten op nog geen 10 minuten afstand van het hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 22 oktober 2018

Kort verblijf gehad in dit hotel van 1 overnachting voor het AMF festival in de Johan Cruijf Arena. Zeer vriendelijk onthaal en de kamers zijn ruim en proper. Helemaal niets op aan te merken. Bovendien is het hotel op wandelafstand van de Johan Cruijf Arena, een groot voordeel bij evenementen. Ook kortbij het openbaar vervoer en zo ben je direct in het stadscentrum. Het enige minpunt is dat de kamerprijs maar liefst dubbel zo hoog ligt of op andere dagen en dit waarschijnlijk omdat het AMF festival is in de Arena. Daarom geef ik maar 2 bolletjes voor de prijs/kwaliteit.

Kamertip: Dichtbij Johan Cruijf Arena
Datum van verblijf: oktober 2018