“Lekker, beleefd, verzorgd.”
Beoordeling van Oriental Restaurant Ruby

Oriental Restaurant Ruby
Reserveren met
Oriental Restaurant Ruby is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 862 van 4.046 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Aziatisch
22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een frisse uitstraling en vriendelijke bediening. Eten is erg lekker en je kunt rustig dineren zonder opgejaagd te worden. Mooie inrichting.

Schrijf een beoordeling

21 februari 2017 beoordeeld

Er is geen waardering tussen gemiddeld en heel goed. Ruby is geen van beiden maar gewoon goed. Mooi en ruim opgezet, modern restaurant aan de buitenkant van winkelcentrum Gelderlandplein. Op deze zondagavond waren bijna alle tafels bezet en duurde het even voordat wij de kaart en onze drankjes kregen. Van hele leuke bediening. Het eten kwam snel en was goed. Wij bestelden ieder drie gerechten die vergezeld waren van noedels en rijst. De gerechten waren mooi en zeer smakelijk en ruim voldoende. En de prijs aangenaam voor het gebodene. Dus wij gaan zeker nog een keer terug.

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer dat we er waren, gemêleerd publiek, veel met wat Indisch bloed. Lijkt ons kwaliteitsgaranties. Ze hebben Ruby's tapas, 3 gerechtjes met bami of rijst voor 23,50€. We namen lamscoteletjes, klassieke Chinese eend en lauwe pittige(!) salade met ossenhaas . Daarbij huiswijn Sauvignon, glazen 5-10 mm meer inschenken mag(zou moeten , daar win je goodwill mee), prijs-kwaliteitverhouding verder meer dan goed. Bediening ongecompliceerd en goed. Kortom we komen terug, zeker weten.
O ja stoelen en banken zitten prima.
Parkeren s'avonds gratis. Prima plek , ook voor verwende volk uit oud-zuid.

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en vriendlijke bediening.De zomer menu voor twee personen met vijf soorten saté 's is een aanrader.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruby uitgeprobeerd en we komen zeker terug! Zeer gastvrij en sympathieke bediening. Het eten is erg lekker! Een combinatie van Aziatische tapas is zeker aan te raden. Pannenkoekjes met eend of gestoomd broodje met varkensvlees allemaal zeer goed. Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Oriental Restaurant Ruby bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Oriental Restaurant Ruby geweest? Deel je ervaringen!