Tobodo53

kwaliteit en aandacht

Beoordeling van Luxury Suites Amsterdam
5,0 van 5 bollen1 jun 2023 beoordeeld
vriendelijk en attente medewerkers deden de naam van het hotel alle eer aan; valet parking perfect geregeld, ontbijt mocht war meer aandacht; het georganiseerde avondprogramma ervoor met een mooie boottocht met diner aan boord was meer dan een kers op de taart
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Luxury Suites, Owner van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 2 jun 2023
Dear Tobodo53,

Thank you very much for your wonderful review.

We are delighted to learn that you enjoyed your recent stay with us, our Valet Parking service and evening boat tour with dinner on board. We will share your compliments with our staff.

Wishing you a lovely day and hope to see you staying with us soon.

With kind regards,

7.4 km van Luxury Suites Amsterdam
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 7 maart 2022

Een hartelijk welkom, mooie en zeer ruime kamers en perfecte locatie in een mooie bruisende multiculturele stad. Wij komen zeker nog eens terug maar dan voor 4 of 5 dagen, want 1 nachtje was wat te kort.

Datum van verblijf: maart 2022
Luxury Suites, Eigenaar van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Beste Brunoplompen,

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad.
Wij kijken er zeker naar uit om u binnenkort nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel en in het prachtige Amsterdam.
Wij wensen u een hele mooie dag toe!

Beoordeeld op 6 december 2021

We hebben hier werkelijk een fantastisch verblijf gehad.

Van de aankomst tot aan het vertrek staat het vriendelijke personeel voor je klaar. Deuren worden voor je opengehouden, koffers worden naar de kamer gebracht, bij aankomst krijg je champagne of koffie aangeboden en op een koude dag vragen ze zelfs of je handschoenen nodig hebt.

De kamers zijn ongelooflijk groot, schoon en luxe ingericht en werkelijk voorzien van alle gemakken. Heerlijke douchegel, bodylotion en een goed gevulde mini bar in een volledig ingerichte keuken (er is zelfs een vaatwasser aanwezig).

Vanuit het hotel loop je in een paar minuten naar het centrum van Amsterdam.

Overall een goede prijs - kwaliteit verhouding en zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Datum van verblijf: december 2021
Luxury Suites, Eigenaar van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2021

Beste R944JNdebbiep,
Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo een goed verblijft heeft gehad bij ons.
Fijn dat onze service aan uw verwachtingen voldeed. Wij zullen de complimenten zeker delen met onze collega's.
Wij wensen u fijne feestdagen en wij hopen u snel in 2022 weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 september 2021

Een hotel met alles erop en eraan. Alles wat je wenst kan geregeld worden, ze denken mee en helpen waar nodig. Dit is voor ons het hotel waar wij heen gaan als wij in Amsterdam verblijven. Geen ander voor ons.

Datum van verblijf: september 2021
Luxury Suites, Eigenaar van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2021

Beste anikamarees2020,

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Wij zijn echt heel blij om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij gaan zeker de complimenten aan ons team doorgeven. Erg leuk ook om te lezen dat er geen ander hotel voor u is. Dat waarderen wij enorm.
Hele fijne dag en tot gauw weer.

Beoordeeld op 19 september 2021

Wat een mooi plekje, heerlijk ontbijt en een fantastische gastvrije sfeer in dit hotel! Echt een aanrader!

Je loopt zo het centrum in, maar rondom het hotel is het rustig. Goede service en leuk personeel in het hotel!

Datum van verblijf: september 2021
Luxury Suites, Owner van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Beste danielle5822021

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie.

We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw recente verblijf bij ons, de locatie van het hotel, ons ontbijt en de suite waarin u verbleef. We hebben uw complimenten gedeeld met ons personeel.

Namens het hele team wensen we u een hele fijne dag toe en hopen u snel bij ons weer te zien.

Warme groeten vanuit Amsterdam!

Lotte, Guest Relation

Beoordeeld op 12 september 2021

Een hele fijne locatie in de stad. Vriendelijk personeel. Erg ruime kamers. Goed ontbijt. Werkend brand alarm :-) Valet parking: prettige service. Gezellige lounge/ bar. Al met al uitstekend verblijf gehad.

• Reistype: Reisde voor zaken
Luxury Suites, Eigenaar van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste Sven_cardiorunner,

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Wij zijn heel blij om te lezen dat u vriendelijk bent geholpen en dat de ruime kamers u goed zijn bevallen. Inderdaad, het brandalarm werkt goed. Pluspunt was dat er geen echte brand was maar "slechts' een aanbak-ongelukje in de keuken. Minpunt was dat het zo vroeg was :-( Onze welgemeende excuses.

Wij wensen u een heerlijke dag toe en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Warme groeten vanuit Amsterdam,