Luxury Suites Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
US$ 309*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 123*
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie en zeer gastvrij ontvangst. Personeel doet er alles aan om het Je naar Je beste zin te maken. Prachtige zeer ruime en luxe kamer. Zeer netjes en schoon.
Locatie is top want alles is op loopafstand te doen.
Valetparking is een tip want het is zeer goed geregeld en goedkoper dan een parkeerpark. Wij komen absoluut weer terug!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
1  Bedank Huub S. H
LuxurySuites2016, Guest Relations Manager van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Geachte heer Huub S.H.

Hartelijk dank voor uw hele mooie review. Wat fijn om te lezen dat ons personeel er alles aan heeft gedaan om het naar uw zin te maken. Wij zijn ook zeer blij dat de kamer ruim en luxe vond. Hartelijk dank ook voor het vermelden van onze valetparking welke gratis is voor de gasten die direct op onze eigen site boeken.

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Fijne dag!

Lotte
Guest Relations

14 oktober 2016 beoordeeld

Een ontzettend mooi hotel waar je je direct op je gemak voelt, ookal oogt alles zeer luxe en exclusief. De service is geweldig, personeel uiterst vriendelijk en de suites zijn prachtig. De locatie is ook goed centraal gelegen in Amsterdam.

Kamertip: De royal penthouse heeft een prachtig uitzicht!
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 18 oktober 2016

Beste Milishena,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u geweldig verblijf heeft gehad. Ook heel fijn om te lezen dat u zeer te spreken bent over de service, het personeel en onze prachtige ruim opgezette kamers. Wij zullen uw complimenten ook zeker doorgeven naar het personeel.

Nogmaals hartelijk dank en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Wij wensen u een fijne dag toe!

Wladimir Schrijver
General Manager

14 juli 2016 beoordeeld

Ik kom vaak voor werk in Amsterdam. Afgelopen week voor het eerst in Luxury Suites gelogeerd. Wat een fijn hotel! De kamer was zeer ruim, mooi ingericht en het belangrijkste, schoon. Alles was tot in de puntjes goed verzorgt en voelt op de een of andere manier heel familiair aan. Een van mijn betere ervaringen in Amsterdam.

Kamertip: kamers vooraan hebben uitzicht op de gracht
  • Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
31 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is super mooi, lekker ontbijt, mooie kamers en vriendelijk personeel. Gratis wifi en welkoms drankje. Schoon. Dicht bij de stad. Parkeren is moeilijk daarom raad ik de valet parking aan. Kussens lagen niet lekker maar het bed wel. Lekkere douche

Verbleef: januari 2016, reisde met familie
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel met mooie suites. Geweldige ontvangst en vriendelijk personeel. Heel ruim verblijf met alles erop en eraan. Keuken met zeer uitgebreide mogelijkheden. Lekker dicht bij het centrum en alles te voet te bereiken.
Een aanrader in alle opzichten.

Verbleef: december 2015, reisde met familie