“Fantastisch”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Luxury Suites Amsterdam
Beoordeeld als nr. 5 van 371 hotels in Amsterdam
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie en zeer gastvrij ontvangst. Personeel doet er alles aan om het Je naar Je beste zin te maken. Prachtige zeer ruime en luxe kamer. Zeer netjes en schoon.
Locatie is top want alles is op loopafstand te doen.
Valetparking is een tip want het is zeer goed geregeld en goedkoper dan een parkeerpark. Wij komen absoluut weer terug!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
1  Bedank Huub S. H
LuxurySuites2016, Guest Relations Manager van Luxury Suites Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Geachte heer Huub S.H.

Hartelijk dank voor uw hele mooie review. Wat fijn om te lezen dat ons personeel er alles aan heeft gedaan om het naar uw zin te maken. Wij zijn ook zeer blij dat de kamer ruim en luxe vond. Hartelijk dank ook voor het vermelden van onze valetparking welke gratis is voor de gasten die direct op onze eigen site boeken.

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Fijne dag!

Lotte
Guest Relations

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Luxury Suites Amsterdam
Bekijk de nieuwste beoordelingen

14 oktober 2016 beoordeeld

Een ontzettend mooi hotel waar je je direct op je gemak voelt, ookal oogt alles zeer luxe en exclusief. De service is geweldig, personeel uiterst vriendelijk en de suites zijn prachtig. De locatie is ook goed centraal gelegen in Amsterdam.

Kamertip: De royal penthouse heeft een prachtig uitzicht!
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 18 oktober 2016

Beste Milishena,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u geweldig verblijf heeft gehad. Ook heel fijn om te lezen dat u zeer te spreken bent over de service, het personeel en onze prachtige ruim opgezette kamers. Wij zullen uw complimenten ook zeker doorgeven naar het personeel.

Nogmaals hartelijk dank en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Wij wensen u een fijne dag toe!

Wladimir Schrijver
General Manager

14 juli 2016 beoordeeld

Ik kom vaak voor werk in Amsterdam. Afgelopen week voor het eerst in Luxury Suites gelogeerd. Wat een fijn hotel! De kamer was zeer ruim, mooi ingericht en het belangrijkste, schoon. Alles was tot in de puntjes goed verzorgt en voelt op de een of andere manier heel familiair aan. Een van mijn betere ervaringen in Amsterdam.

Kamertip: kamers vooraan hebben uitzicht op de gracht
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde voor zaken
31 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is super mooi, lekker ontbijt, mooie kamers en vriendelijk personeel. Gratis wifi en welkoms drankje. Schoon. Dicht bij de stad. Parkeren is moeilijk daarom raad ik de valet parking aan. Kussens lagen niet lekker maar het bed wel. Lekkere douche

Verbleef: Januari, 2016, reisde met familie
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel met mooie suites. Geweldige ontvangst en vriendelijk personeel. Heel ruim verblijf met alles erop en eraan. Keuken met zeer uitgebreide mogelijkheden. Lekker dicht bij het centrum en alles te voet te bereiken.
Een aanrader in alle opzichten.

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
15 november 2015 beoordeeld

zeer mooi, grote kamer,hartje amsterdam . vriendelijk personeel . zeer schoon maar dan ook alles, de gangen de kamers de douche. echte aanrader voor weekend of langer verblijf. onbijt buffet zeer mooi verzorgd goed gevulde koelkast op de kamer lekkere koffie

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
10 november 2015 beoordeeld

Eind oktober overnacht in dit supermooie hotel. Het hotel ligt op een top locatie in het centrum van Amsterdam. Dichtbij de winkels, restaurants en uitgaansgelegenheden. Toen we aankwamen hebben we een upgrade gehad van hotelkamer. Kamer was heel luxe met uitzicht over de gracht. Hier komen wij zeker nog een keer terug!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Waldorf Astoria Amsterdam
Banks Mansion
nr. 9 van 371 in Amsterdam
2.748 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Luxury Suites Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Luxury Suites Amsterdam

Adres: Oudeschans 75, 1011 KW Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > De Plantage & Amsterdam-Oost , Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Kitchenette Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 371 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 320 - € 538 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Luxury Suites Amsterdam 5*
Aantal kamers: 25
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Een plek waar u zich een echte VIP voelt. Luxury Suites biedt een uitstekende service te midden van een weldadige atmosfeer. Dit gloednieuwe, moderne en luxueuze hotel heeft een intieme setting en is gelokaliseerd in het stadshart van Amsterdam. Uw zoektocht naar een concept waarin u zich aangenaam voelt eindigt hier. Of dit nu tijdens uw vakantie is of voor zaken. We nodigen u van harte uit om de charme van dit contemporaine hotel te proeven. U ervaart dan hoezeer Luxury Suites is beïnvloed door de bijzondere culturele aspecten van Amsterdam. Geniet van een heerlijk drankje aan de bar of verblijf in uw luxueuze suite die van alle gemakken is voorzien. Maak gebruik van uw eigen keuken om iets te bereiden of laat alles wat u wenst bezorgen. Wat uw voorkeuren ook mogen zijn, wij zorgen ervoor dat uw verblijf in onze Luxury Suites onvergetelijk zal zijn. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Hotels.com, Booking.com, Expedia, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Luxury Suites Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?