“2e x en wederom fantastisch”
Beoordeling van Restaurant Adam

Restaurant Adam
Geclassificeerd als nr. 22 van 4.742 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans
Dineropties: Diner
Wijk: Oud-West
Beschrijving: Met trots presenteren we ons Restaurant Adam, de plaats voor een avond culinair genieten! Wij serveren een verrassingsmenu van drie gangen, uit te breiden tot zes gangen. Daarnaast hebben we een kleine à la carte kaart. Onze menu’s veranderen iedere maand en worden samengesteld uit verse en hoogwaardige producten. De middenruimte in het restaurant kijkt uit op de open keuken, waar u Chef-kok Arne Russchen alle heerlijke gerechten ziet bereiden. De bediening zorgt voor een ongedwongen en ontspannen sfeer. Zij geven u graag uitleg bij het wijnarrangement of advies over onze wijnkaart. Indien u ons met een gezelschap wilt bezoeken of buiten de normale openingstijden voor een lunch, dan is ons restaurant hiervoor beschikbaar. Informeer hiervoor gerust naar de mogelijkheden.
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak eet je in een restaurant, waarna je voor jezelf verwachtingen schept die de 2e x nooit meer waar gemaakt kunnen worden. Echter dit restaurant was de 2e x wederom fantastisch. Heerlijk gegeten, top service en echt 1 van mijn favoriete restaurants in amsterdam... wellicht waar ik ooit gegeten heb

Datum van bezoek: oktober 2018

24 september 2018 beoordeeld

naast het heerlijke eten is de sfeer ook lekker ontspannen.
personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: augustus 2018
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tadvisor hier gekomen en de beoordelingen matchen de verwachtingen
Wat een heerlijke avond met vriendelijk en bekwaam personeel. Fantastisch eten met originele en verassende combinaties.

Datum van bezoek: juli 2018
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van onze favoriete restaurants in Amsterdam. Altijd goed eten en iedere drie weken een ander verrassingsmenu. Bediening ook heel attent en aardig. We komen hier graag terug!

Datum van bezoek: november 2017
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dank heren voor een relaxte ontspannen avond! Het eten was heerlijk en de bediening heel gezellig! Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Restaurant Adam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Adam geweest? Deel je ervaringen!