“Super restaurant met een leuke service”
Beoordeling van Restaurant Adam

Restaurant Adam
Reserveren met
Restaurant Adam is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans
Dineropties: Diner
Beschrijving: Met trots presenteren we ons Restaurant Adam, de plaats voor een avond culinair genieten! Wij serveren een verrassingsmenu van drie gangen, uit te breiden tot zes gangen. Daarnaast hebben we een kleine à la carte kaart. Onze menu’s veranderen iedere maand en worden samengesteld uit verse en hoogwaardige producten. De middenruimte in het restaurant kijkt uit op de open keuken, waar u Chef-kok Arne Russchen alle heerlijke gerechten ziet bereiden. De bediening zorgt voor een ongedwongen en ontspannen sfeer. Zij geven u graag uitleg bij het wijnarrangement of advies over onze wijnkaart. Indien u ons met een gezelschap wilt bezoeken of buiten de normale openingstijden voor een lunch, dan is ons restaurant hiervoor beschikbaar. Informeer hiervoor gerust naar de mogelijkheden.
20 maart 2017 beoordeeld

Gisteravond weer bij Adam gegeten en het was weer top. De koks weten altijd weer een verassing op je bord te toveren. Het personeel is leuk, relaxt en gezellig. De zaak is modern maar toch warm ingericht. De prijs/kwaliteit is super. Een no nonsens zaak met een bijna sterren kwaliteit. We kunnen Adam 100% aanbevelen!!!!!!

Schrijf een beoordeling

22 januari 2017 beoordeeld

Voor verjaardag komen eten. Supervriendelijk onthaald, onze jas werd aangenomen. Erg vriendelijk ober die zorgde dat wij niets ontbraken.

3 gangen menu gekozen met aangepaste wijnen. Was echt top, zalige smaken en heel lekkere wijnen erbij. Echter zou ik de volgende keer toch voor het 4 gangen menu gaan. De porties waren ok, maar voor mijn man net iets te weinig.

Zeker een aanrader, top restaurant, vriendelijk personeel, proper, prijs valt ook heel goed mee.

Wij komen hier zeker nog terug!

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk om hier een keer te eten. Lekkere gerechten en voor een Oke prijs. Ik kan het je aanraden.

2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier al 3 keer komen eten en hebben ons iedere keer goed laten verrassen. De gerechten zijn fantastisch op smaak. Echte smaakexplosies soms! En daarnaast hele goede wijnen. Een hele dikke aanrader voor stellen en ook top om met vrienden heen te gaan.
Het kost wel wat maar dat is het ook meer dan waard!

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne avond gehad in Adam. Het vier gangen suprise menu met het halve wijn glazen arrangement gekozen, alle gerechten waren bijzonder lekker van smaak en mooi opgemaakt. Iedere keer jammer dat het bord alweer leeg was. Vriendelijke bediening en mooi muziekje op de achtergrond. Perfect!

Reizigers die Restaurant Adam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Adam geweest? Deel je ervaringen!