“Wat een knusse bruine kroeg”
Beoordeling van Pieper

Pieper
Geclassificeerd als nr. 1.378 van 4.901 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Pub en brouwerij
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
14 januari 2019 beoordeeld

Op een regenachtige zondagmiddag begin januari belandden we toevallig in Café de Pieper. Een kleine bruine kroeg in de Jordaan. Wat een gezelligheid, met een zeer divers publiek. Uiterst vriendelijke bediening. Toen we verder moesten naar onze “eetafspraak” regende het pijpenstelen, dat was dus een goede smoes om toch nog even aan de gezellige bar te blijven hangen. Wanneer we weer in Amsterdam zijn, komen we zeker nog eens terug en dan maar hopen dat er een stoeltje/barkruk vrij is bij de Pieper!

Datum van bezoek: januari 2019

28 augustus 2018 beoordeeld

Een klein echt Amsterdamse kroeg, heerlijk buiten kunnen zitten met als uitzicht de gracht. Gewoon een geweldige locatie en de bediening was ook top.

Datum van bezoek: augustus 2018
20 november 2016 beoordeeld

De pieper is net als Hoppe altijd gezellig, een aanrader om een biertje te drinken. Lekker terras om 's zomers t zitten.

Datum van bezoek: juli 2016
9 september 2016 beoordeeld

Lekker buiten op het terras gezeten, onder de bomen is dat een prima plekje De bediening had het terras niet helemaal in d g aten, maar ach, we zaten lekker dus alle tijd. Lekker portie kaas ook.

Datum van bezoek: augustus 2016
26 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker bier! Lekkere nootjes! Gezellig sfeertje samen met de familie genieten na kerstdag te vieren en onze kater te verwerken.

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Pieper bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pieper geweest? Deel je ervaringen!