“Vegetarische verwennerij”
Beoordeling van Betty's

Betty's
Geclassificeerd als nr. 493 van 4.708 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Mediterraan
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: Rivierenbuurt
27 juli 2013 beoordeeld

Je moet absoluut van tevoren reserveren want er zijn niet veel tafels en maar een shift op een avond. De eigenaar bedient en ik denk dat z'n vrouw in de keuken staat. Er is geen kaart maar het menu wisselt elke week. De eigenaar brengt met passie het verhaal bij het menu en bijpassende wijnen. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken, echt een aanrader. Bij het desert konden we niet kiezen en daar hebben we geen spijt van gehad. Het verhaal bij de kruiden die los gekocht kunnen worden is mooie en maakte de avond af. We gaan zeker weer terug.

Datum van bezoek: juli 2013

5 mei 2013 beoordeeld

We hadden een klein feestje te vieren en het vegetarische feestvarkentje koos om dat bij Betty's moest gebeuren.Van de eerste tot de laatste minuut een goed besluit, het was feestelijk, het was lekker, nee, meer dan dat, het was prive omdat we niet te dicht op andere mensen zaten en het was bijzonder.Het is uiteraard al heel prettig dat je als niet-vleeseter niet onder de categorie lastpak geschaard wordt, hier is deze vorm van beschaving de norm. Dit is een absolute aanrader, ook qua wijn. Als het leven gevierd moet ( en dat moet) dan: onverwijld afreizen naar dit restaurant!
P.S. Daarna nog ergens geweest waar op de menukaart staat:" Bent u vegetarier? Dat is voor ons geen probleem." Nou gelukkig, voor mezelf nu ook niet meer.

Datum van bezoek: april 2013
19 februari 2013 beoordeeld

Ik heb hier 3 februari 2013 met mijn familie gegeten om mijn 50ste verjaardag te vieren. Daarom was het voor mij belangrijk om ze te trakteren op een vegetarisch diner dat wel van een bepaald niveau moest zijn. En dat is goed gelukt. Het was een erg gezellige avond en het eten en de wijn waren heerlijk. Ook de niet-vegetariers waren aangenaam verrast. We kregen bij elk gerecht een uitgebreide uitleg en het menu was zeer gevarieerd en alle gerechten pasten goed bij elkaar. Kortom een aanrader voor een heerlijk culinair avondje uit. De taarten als desert waren om je vingers bij af te likken. Wij zijn fan en komen zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: februari 2013
26 januari 2013 beoordeeld

Het was een zeer goede maaltijd. Dit is volgens mij het beste vegetarische restaurant van Amsterdam waar je elke keer weer verrast wordt door bijzondere combinaties. De witte wijn paste prima bij de maaltijd.

13 december 2012 beoordeeld

Wij waren afgelopen week voor de eerste keer bij Betty's... wat een belevenis! Het beste vegetarische restaurant op een allerhoogst niveau! Twee mensen die met een grote passie perfectie bieden kwa kwaliteit van het eten en service - WOW!
Het menu was perfect en daarna drie (3!) desserts - ipv een beslissing te nemen - kom maar op - en het waren de beste desserts die ik sinds heel lang gegeten heb en is een keer iets anders was dan een Mousse au C. of Creme C of B. etc. another WOW towards the Godess in the kitchen!
We will be back!

Datum van bezoek: december 2012
    • Sfeer

Reizigers die Betty's bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Betty's geweest? Deel je ervaringen!