“Onverwacht gezellig degelijk café om ook te eten”
Beoordeling van 't Tuinfeest

't Tuinfeest
Geclassificeerd als nr. 732 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Belgisch, Nederlands
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing zo op de Geldersekade.
Toevallig gespot en een knus café waar gewoon goed gekookt wordt .
Wij zijn voor de kaas fondue gevallen en dat was zeer goed en rijk gevarieerd. Veel groente erbij en brood in overvloed. Fijne bediening van twee meisjes die goed alert zijn.
Voor betaalbare eten een goed café. Aanrader

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditionele kaart op originele wijze gepresenteerd. Leuke sfeer in dit typische Hollandse eetcafé. Centraal gelegen, maar geen hordes Jeugdige toeristen zoals je die wel in de Argentijnse steakhouses treft.
Eten werd warm en snel geserveerd en het belangrijkste erg lekker.

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al we er komen neem ik altijd de kaasfondue , die ook dit keer weer erg lekker was met genoeg groente en brood.
Bij mijn man die de daghap bestelde, zalm stond op het bord, maar kreeg een tonijn op zijn bord, want dat was de daghap bleek achteraf. Geen probleem we zijn niet zo moeilijk, maar helaas ging er toch bepaalde dingen niet goed met de tonijn.
Gelukkig was er 1 serveerster die goed op lette en die er voor zorgde dat alles toch nog goed kwam, dank daarvoor, onze complimenten:-)

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een plek om even wat te eten hier terecht gekomen. Ben voor de "cheeseburger" gegaan. Was uitstekend!

30 augustus 2016 beoordeeld

eerst op zoek naar een aperitief op een zonnig terras, en dan maar blijven zitten omdat het er zo gezellig was ,volgens de vriendelijke dienster konden we er ook blijven eten
en voor een schappelijke prijs kregen we een lekker dag-menu met een flesje witte wijn.
zeker een aanrader op een zonninge dag

Reizigers die 't Tuinfeest bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In 't Tuinfeest geweest? Deel je ervaringen!